Uloga pedagoga u implementaciji kurikuluma: temeljna polazišta
Kod profesionalnih se pedagoga s pravom očekuje da budu kritički nositelji inovacija u obrazovanju. Te promjene se ne mogu činiti putem zatvorenih pedagoških sustava već otvorenih kurikulumskih pristupa.
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309443/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu 21 (2010), 116-117 ; str. 4-6 |
Glavni autor: | Previšić, Vlatko (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01115naa a2200265uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131205155700.0 | ||
008 | 131105s2010 xx hrv|d | ||
022 | |a 0353-636X | ||
035 | |a (CROSBI)552843 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 608 |a Previšić, Vlatko | |
245 | 1 | 0 | |a Uloga pedagoga u implementaciji kurikuluma: temeljna polazišta / |c Vlatko Previšić. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Pedagogue's role in the implementation of curriculum | |
300 | |a 4-6 |f str. | ||
363 | |a 21 |b 116-117 |i 2010 | ||
520 | |a Kod profesionalnih se pedagoga s pravom očekuje da budu kritički nositelji inovacija u obrazovanju. Te promjene se ne mogu činiti putem zatvorenih pedagoških sustava već otvorenih kurikulumskih pristupa. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1765 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a pedagog, kurikulum |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a pedagogue, curriculum |l eng |2 crosbi | ||
700 | |4 aut | ||
773 | 0 | |t Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu |x 0353-636X |g 21 (2010), 116-117 ; str. 4-6 | |
942 | |c CLA |t 1.04 |u 2 |z Strucni - clanak | ||
999 | |c 309443 |d 309441 |