Potreba za emocijama - doprinos valjanosti i efikasnijem mjerenju
Potreba za emocijama predstavlja opću motivaciju ljudi da ulaze, odnosno, izbjegavaju situacije i aktivnosti u kojima će doživjeti emocije. Cilj je istraživanja bio dati doprinos valjanosti te efikasnijem mjerenju ovoga konstrukta. U prvom dijelu istraživanja, provedenom na heterogenom uzorku studen...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309843/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Psihologijske teme 21 (2012), 2 ; str. 337-358 |
Glavni autor: | Huić, Aleksandra (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
Elektronička verzija članka |
APA stil citiranja
Huić, A. (2012). Potreba za emocijama - doprinos valjanosti i efikasnijem mjerenju: Potreba za emocijama - doprinos valjanosti i efikasnijem mjerenju. Psihologijske teme, p. 1.
Chicago stil citiranjaHuić, Aleksandra. "Potreba za emocijama - doprinos valjanosti i efikasnijem mjerenju: Potreba za emocijama - doprinos valjanosti i efikasnijem mjerenju." 2012: 1.
MLA stil citiranjaHuić, Aleksandra. "Potreba za emocijama - doprinos valjanosti i efikasnijem mjerenju: Potreba za emocijama - doprinos valjanosti i efikasnijem mjerenju." 2012: 1.