Učenici kao aktivni sudionici individualnih razgovora ("informacija") između njihovih roditelja i učitelja
Sudjelovanje učenika u različitim oblicima suradnje obitelji i škole sporadična je i relativno rijetka praksa, no pregledom akcijskih istraživanja u svijetu i stručne literature iz tog područja može se uočiti trend uključivanja učenika u individualne razgovore (sastanke) svojih roditelja i učitelja...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309846/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu 23 (2012), 99-100 ; str. 33-34 |
Glavni autor: | Širanović, Ana (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01477naa a2200265uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20140121184946.0 | ||
008 | 131105s2012 xx hrv|d | ||
022 | |a 0353-636X | ||
035 | |a (CROSBI)600876 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 615 |a Širanović, Ana | |
245 | 1 | 0 | |a Učenici kao aktivni sudionici individualnih razgovora ("informacija") između njihovih roditelja i učitelja / |c Ana Širanović. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Students as active participants of individual- informational parent-teacher meetings | |
300 | |a 33-34 |f str. | ||
363 | |a 23 |b 99-100 |i 2012 | ||
520 | |a Sudjelovanje učenika u različitim oblicima suradnje obitelji i škole sporadična je i relativno rijetka praksa, no pregledom akcijskih istraživanja u svijetu i stručne literature iz tog područja može se uočiti trend uključivanja učenika u individualne razgovore (sastanke) svojih roditelja i učitelja (tzv. informacije), i to najčešće kao voditelja tih razgovora. U radu se opisuju osobitosti takvih sastanaka. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1772 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a učenici, sudjelovanje, sastanci roditelja i učitelja |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a students, participation, parent-teacher meetings |l eng |2 crosbi | ||
700 | |4 aut | ||
773 | 0 | |t Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu |x 0353-636X |g 23 (2012), 99-100 ; str. 33-34 | |
942 | |c CLA |t 1.04 |u 2 |z Strucni - pregledni rad | ||
999 | |c 309846 |d 309844 |