Učenici kao aktivni sudionici individualnih razgovora ("informacija") između njihovih roditelja i učitelja
Sudjelovanje učenika u različitim oblicima suradnje obitelji i škole sporadična je i relativno rijetka praksa, no pregledom akcijskih istraživanja u svijetu i stručne literature iz tog područja može se uočiti trend uključivanja učenika u individualne razgovore (sastanke) svojih roditelja i učitelja...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309846/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu 23 (2012), 99-100 ; str. 33-34 |
Glavni autor: | Širanović, Ana (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Širanović, A. (2012). Učenici kao aktivni sudionici individualnih razgovora ("informacija") između njihovih roditelja i učitelja: Učenici kao aktivni sudionici individualnih razgovora ("informacija") između njihovih roditelja i učitelja. Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, p. 9.
Chicago stil citiranjaŠiranović, Ana. "Učenici kao aktivni sudionici individualnih razgovora ("informacija") između njihovih roditelja i učitelja: Učenici kao aktivni sudionici individualnih razgovora ("informacija") između njihovih roditelja i učitelja." 2012: 9.
MLA stil citiranjaŠiranović, Ana. "Učenici kao aktivni sudionici individualnih razgovora ("informacija") između njihovih roditelja i učitelja: Učenici kao aktivni sudionici individualnih razgovora ("informacija") između njihovih roditelja i učitelja." 2012: 9.