Učenici kao aktivni sudionici individualnih razgovora ("informacija") između njihovih roditelja i učitelja

Sudjelovanje učenika u različitim oblicima suradnje obitelji i škole sporadična je i relativno rijetka praksa, no pregledom akcijskih istraživanja u svijetu i stručne literature iz tog područja može se uočiti trend uključivanja učenika u individualne razgovore (sastanke) svojih roditelja i učitelja...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309846/Similar
Matična publikacija: Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu
23 (2012), 99-100 ; str. 33-34
Glavni autor: Širanović, Ana (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Širanović, A. (2012). Učenici kao aktivni sudionici individualnih razgovora ("informacija") između njihovih roditelja i učitelja: Učenici kao aktivni sudionici individualnih razgovora ("informacija") između njihovih roditelja i učitelja. Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, p. 9.

Chicago stil citiranja

Širanović, Ana. "Učenici kao aktivni sudionici individualnih razgovora ("informacija") između njihovih roditelja i učitelja: Učenici kao aktivni sudionici individualnih razgovora ("informacija") između njihovih roditelja i učitelja." 2012: 9.

MLA stil citiranja

Širanović, Ana. "Učenici kao aktivni sudionici individualnih razgovora ("informacija") između njihovih roditelja i učitelja: Učenici kao aktivni sudionici individualnih razgovora ("informacija") između njihovih roditelja i učitelja." 2012: 9.