Motivacijska uvjerenja i strategije samoregulacije u kontekstu modela samoreguliranoga učenja
U okviru se sociokognitivnih modela samoreguliranog učenja kapacitet pojedinca da održi ili pojača svoju želju za radom na akademskim zadacima i učenjem smatra važnim za razumijevanje procesa i ishoda učenja jer se motivacija za učenje može vremenom mijenjati. Ovo se istraživanje bavi provjerom pret...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:310267/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Psihologijske teme 22 (2013), 1 ; str. 93-116 |
Glavni autori: | Mujagić, Amela (-), Buško, Vesna (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
Elektronička verzija članka |
LEADER | 02628naa a2200301uu 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | HR-ZaFF | ||
005 | 20170704100438.0 | ||
008 | 131105s2013 xx hrv|d | ||
999 | |c 310267 |d 310265 | ||
022 | |a 1332-0742 | ||
035 | |a (CROSBI)649779 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Mujagić, Amela | |
245 | 1 | 0 | |a Motivacijska uvjerenja i strategije samoregulacije u kontekstu modela samoreguliranoga učenja / |c Mujagić, Amela ; Buško, Vesna. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Motivational Beliefs and Self-regulation Strategies within the Context of Self-regulated Learning Model | |
300 | |a 93-116 |f str. | ||
363 | |a 22 |b 1 |i 2013 | ||
520 | |a U okviru se sociokognitivnih modela samoreguliranog učenja kapacitet pojedinca da održi ili pojača svoju želju za radom na akademskim zadacima i učenjem smatra važnim za razumijevanje procesa i ishoda učenja jer se motivacija za učenje može vremenom mijenjati. Ovo se istraživanje bavi provjerom pretpostavki o prirodi odnosa između pojedinih oblika motivacije za učenje i strategija samoregulacije motivacije, a koje se odnose na pitanja linearnosti odnosa i međusobne kongruentnosti ovih konstrukata. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku studenata (N=249) grupnom primjenom upitnika za mjerenje motivacije za učenje, odnosno motivacijskih uvjerenja (intrinzična ciljna orijentacija, ekstrinzična ciljna orijentacija, samoefikasnost za učenje i izvedbu i percepcija vrijednosti zadatka) i strategija samoregulacije motivacije (samouvjetovanje, pojačavanje interesa, pojačavanje samoefikasnosti, podsjećanje na ciljeve, samonagovaranje na savladavanje i samonagovaranje na izvedbu). Dobiveni rezultati uglavnom ne podržavaju pretpostavku o nelinearnom odnosu ispitanih oblika motivacije za učenje i učestalosti korištenja strategija samoregulacije motivacije, dok ispitivanje kongruentnosti nije omogućilo donošenje jednoznačnih zaključaka. Rezultati su interpretirani u skladu s alternativnim razmatranjima pretpostavljenih odnosa. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301683-1402 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.06 | ||
693 | |a samoregulacija učenja, motivacija za učenje, strategije samoregulacije motivacije |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a self-regulated learning ; motivational beliefs ; self-regulation strategies |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |9 400 |a Buško, Vesna |4 aut | |
773 | 0 | |t Psihologijske teme |x 1332-0742 |g 22 (2013), 1 ; str. 93-116 |w ffzg.(HR-ZaFF)282106 | |
856 | 4 | |u http://hrcak.srce.hr/100706 |y Elektronička verzija članka | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 2 |z Znanstveni - clanak | ||
962 | |s 2-s2.0-84877659280 |