Motivacijska uvjerenja i strategije samoregulacije u kontekstu modela samoreguliranoga učenja

U okviru se sociokognitivnih modela samoreguliranog učenja kapacitet pojedinca da održi ili pojača svoju želju za radom na akademskim zadacima i učenjem smatra važnim za razumijevanje procesa i ishoda učenja jer se motivacija za učenje može vremenom mijenjati. Ovo se istraživanje bavi provjerom pret...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:310267/Details
Matična publikacija: Psihologijske teme
22 (2013), 1 ; str. 93-116
Glavni autori: Mujagić, Amela (-), Buško, Vesna (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 02628naa a2200301uu 4500
003 HR-ZaFF
005 20170704100438.0
008 131105s2013 xx hrv|d
999 |c 310267  |d 310265 
022 |a 1332-0742 
035 |a (CROSBI)649779 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Mujagić, Amela 
245 1 0 |a Motivacijska uvjerenja i strategije samoregulacije u kontekstu modela samoreguliranoga učenja /  |c Mujagić, Amela ; Buško, Vesna. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Motivational Beliefs and Self-regulation Strategies within the Context of Self-regulated Learning Model 
300 |a 93-116  |f str. 
363 |a 22  |b 1  |i 2013 
520 |a U okviru se sociokognitivnih modela samoreguliranog učenja kapacitet pojedinca da održi ili pojača svoju želju za radom na akademskim zadacima i učenjem smatra važnim za razumijevanje procesa i ishoda učenja jer se motivacija za učenje može vremenom mijenjati. Ovo se istraživanje bavi provjerom pretpostavki o prirodi odnosa između pojedinih oblika motivacije za učenje i strategija samoregulacije motivacije, a koje se odnose na pitanja linearnosti odnosa i međusobne kongruentnosti ovih konstrukata. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku studenata (N=249) grupnom primjenom upitnika za mjerenje motivacije za učenje, odnosno motivacijskih uvjerenja (intrinzična ciljna orijentacija, ekstrinzična ciljna orijentacija, samoefikasnost za učenje i izvedbu i percepcija vrijednosti zadatka) i strategija samoregulacije motivacije (samouvjetovanje, pojačavanje interesa, pojačavanje samoefikasnosti, podsjećanje na ciljeve, samonagovaranje na savladavanje i samonagovaranje na izvedbu). Dobiveni rezultati uglavnom ne podržavaju pretpostavku o nelinearnom odnosu ispitanih oblika motivacije za učenje i učestalosti korištenja strategija samoregulacije motivacije, dok ispitivanje kongruentnosti nije omogućilo donošenje jednoznačnih zaključaka. Rezultati su interpretirani u skladu s alternativnim razmatranjima pretpostavljenih odnosa. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301683-1402 
546 |a HRV 
690 |a 5.06 
693 |a samoregulacija učenja, motivacija za učenje, strategije samoregulacije motivacije  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a self-regulated learning ; motivational beliefs ; self-regulation strategies  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |9 400  |a Buško, Vesna  |4 aut 
773 0 |t Psihologijske teme  |x 1332-0742  |g 22 (2013), 1 ; str. 93-116  |w ffzg.(HR-ZaFF)282106 
856 4 |u http://hrcak.srce.hr/100706  |y Elektronička verzija članka 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 2  |z Znanstveni - clanak 
962 |s 2-s2.0-84877659280