Struktura motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati motivacijska uvjerenja vezana uz učenje matematike kod učenika viših razreda osnovne škole u skladu s postavkama teorije očekivanja i vrijednosti. Pritom smo željeli utvrditi kakva je struktura motivacijskih uvjerenja u matematici te ispitati u kolikoj su mjeri...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:310473/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Društvena istraživanja 22 (2013), 3 ; str. 475-495 |
Glavni autori: | Rovan, Daria (-), Pavlin-Bernardić, Nina (Author), Vlahović-Štetić, Vesna |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
Elektronička verzija članka |
APA stil citiranja
Rovan, D. (2013). Struktura motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima: Struktura motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima. Društvena istraživanja, p. 2.
Chicago stil citiranjaRovan, Daria. "Struktura motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima: Struktura motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima." 2013: 2.
MLA stil citiranjaRovan, Daria. "Struktura motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima: Struktura motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima." 2013: 2.