Od feljtonskih romana i "sveščića" do sapunica i Big Brothera
Tekst tematizira pričanje u "nastavcima" kao narativni i medijski fenomen. Kreće se od Šeherezadina modela beskonačne priče koji su koristili književni žanrovi (feljtonski romani, sveščići), a do savršenstva doveli televizijski i virtualni oblici kao što su sapunice i reality show (Big Bro...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:311474/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Raslojavanje jezika i književnosti : zbornik radova 34. seminara Zagrebačke slavističke škole 240 |
Glavni autor: | Nemec, Krešimir (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01408naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2006 xx hrv|d | ||
020 | |a 953175-258-3 | ||
035 | |a (CROSBI)266691 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Nemec, Krešimir | |
245 | 1 | 0 | |a Od feljtonskih romana i "sveščića" do sapunica i Big Brothera / |c Nemec, Krešimir. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a From Serialized and Dime Novels to Soap Operas and Big Brother | |
300 | |a 143-158 |f str. | ||
520 | |a Tekst tematizira pričanje u "nastavcima" kao narativni i medijski fenomen. Kreće se od Šeherezadina modela beskonačne priče koji su koristili književni žanrovi (feljtonski romani, sveščići), a do savršenstva doveli televizijski i virtualni oblici kao što su sapunice i reality show (Big Brother). | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 0130463 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.08 | ||
693 | |a roman, napetost, kulturna industrija, romansa, medijska kultura, |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a novel, suspense, cultural industry, romance, media culture, soap opera, Big Brother |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Raslojavanje jezika i književnosti : zbornik radova 34. seminara Zagrebačke slavističke škole |d Zagreb : Filozofski fakultet, Zagrebačka slavistička škola, Hrvatski seminar za strane slaviste, 2006 |h 240 |n Bagić, Krešimir |z 953-175-258-3 |g str. 143-158 | |
942 | |c POG |t 1.16.1 |u 1 |z Znanstveni | ||
999 | |c 311474 |d 311472 |