Poučavanje gramatike i oblikovanje nastavnog sata: primjer obrade sklonidbe i padeža
U radu se rapravlja o novome načinu poučavanje agramatike utemeljenome na komunikacijskome i funkcionaln ome pristupu. Oprimjeren je na temi sklonidbe imenica. Raščlanjuju se njezini dijelovi u novome Nastavnome planu i programu. Upozorava se i na razlike između jezikoslovnih opisa kakvi se pronalaz...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:311591/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Komunikacija u nastavi hrvatskoga jezika: Suvremeni pristupi poučavanju u osnovnim i srednjim školama 235 |
Glavni autori: | Češi, Marijana (-), Jelaska, Zrinka (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02081naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2007 xx hrv|d | ||
020 | |a 978953-191-344-7 | ||
035 | |a (CROSBI)295330 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Češi, Marijana | |
245 | 1 | 0 | |a Poučavanje gramatike i oblikovanje nastavnog sata: primjer obrade sklonidbe i padeža / |c Češi, Marijana ; Jelaska, Zrinka. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Teaching Grammar in Class: An Example of Declension and Case | |
300 | |a 100-118 |f str. | ||
520 | |a U radu se rapravlja o novome načinu poučavanje agramatike utemeljenome na komunikacijskome i funkcionaln ome pristupu. Oprimjeren je na temi sklonidbe imenica. Raščlanjuju se njezini dijelovi u novome Nastavnome planu i programu. Upozorava se i na razlike između jezikoslovnih opisa kakvi se pronalaze u hrvatskim gramatika ma te psiholingvističkih opisa koji su prikladni za početno poučavanje padežima. Daje se i kratak pregled dosadašnjeih istraživanja čestote pojedinih gramatičkih kategorija koje su bitna za ovladavanje padežima. U drugome se dijelu rada daju primjeri dvaju različitih polaznih tekstova kao lingvometodičkih predložaka za početnu obradu sklonidbe i padeža. Navode se i prednosti i nedostatci odabira različith predložaka, odabranih i sastavljenih, za nastavu kako bi učitelji samo jednostavnije obrađivali pojedine teme. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301001-0991 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.03 | ||
693 | |a nastava usmjerena učeniku, nastavna tema, sklonidba imenica, funkcionalni raspored padeža |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a learner oriented teaching, language topisc, declension of Croatian nouns, |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Jelaska, Zrinka |4 aut | |
773 | 0 | |t Komunikacija u nastavi hrvatskoga jezika: Suvremeni pristupi poučavanju u osnovnim i srednjim školama |d Jastrebarsko ; Zagreb : Naklada Slap ; Agencija za odgoj i obrazovanje, 2007 |h 235 |n Češi, Marijana ; Barbaroša-Šikić, Mirela |z 978-953-191-344-7 |g str. 100-118 | |
942 | |c POG |t 1.16.1 |u 1 |z Znanstveni | ||
999 | |c 311591 |d 311589 |