Osposobljavanje odgojno - obrazovne ustanove za kontinuirano usavršavanje tj. uspostavljanje održivog razvoja
Koncept održivog razvoja najčešće se određuje kao dugoročno promišljanje razvoja čovjeka i društva temeljenog na zaštiti i očuvanju prirodnih resursa. No, očuvanje prirodnog okoliša predstavlja samo dio kompleksne cjeline uvjeta potrebnih za kvalitetno življenje čovjeka u sadašnjosti, i njegov indiv...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:311923/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj 347 |
| Glavni autor: | Slunjski, Edita (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| Online pristup: |
http://www.ufri.uniri.hr/data/book_1.pdf |
| LEADER | 02299naa a2200253uu 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 005 | 20131205155908.0 | ||
| 008 | 131111s2008 xx hrv|d | ||
| 020 | |a 9789539844552 | ||
| 035 | |a (CROSBI)360500 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |9 618 |a Slunjski, Edita | |
| 245 | 1 | 0 | |a Osposobljavanje odgojno - obrazovne ustanove za kontinuirano usavršavanje tj. uspostavljanje održivog razvoja / |c Edita Slunjski. |
| 246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Training an educational institution for continuous improvement, i.e. establishing sustainable development | |
| 300 | |a 231-236 |f str. | ||
| 520 | |a Koncept održivog razvoja najčešće se određuje kao dugoročno promišljanje razvoja čovjeka i društva temeljenog na zaštiti i očuvanju prirodnih resursa. No, očuvanje prirodnog okoliša predstavlja samo dio kompleksne cjeline uvjeta potrebnih za kvalitetno življenje čovjeka u sadašnjosti, i njegov individualni i društveni prosperitet u budućnosti. Održivi razvoj uključuje i promišljanje nematerijalnih (socijalnih) čimbenika, povezanih s vrijednostima kao sloboda, solidarnost, jednakost i međusobno uvažavanje ljudi, bez obzira na njihove različitosti. Za njih je u odgojno – obrazovnoj ustanovi potrebno stvarati organizacijske preduvjete i infrastrukture koje omogućuju svakodnevno demokratično i humano življenje. Odgojno – obrazovne ustanove učenike trebaju osposobljavati za snalaženje s kompleksnim i dinamičnim fenomenima prirodne i društvene realnosti čovjeka novog doba, iz kog se razloga i same trebaju kontinuirano mijenjati i usavršavati, tj. uspostaviti održivi razvoj. | ||
| 536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1772 | ||
| 546 | |a HRV | ||
| 693 | |a Održivi razvoj, sloboda, međusobno uvažavanje, odgojno – obrazovna ustanova, kontinuirano usavršavanje |l hrv |2 crosbi | ||
| 693 | |a Sustainable development, freedom, mutual respect, educational institutitons, continuous improvement |l eng |2 crosbi | ||
| 700 | |4 aut | ||
| 773 | 0 | |t Cjeloživotno učenje za održivi razvoj |d Rijeka : Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet u Rijeci, 2008 |h 347 |n urednice Vinka Uzelac ; Lidija Vujičić. |z 9789539844552 |g str. 231-236 | |
| 856 | |u http://www.ufri.uniri.hr/data/book_1.pdf | ||
| 942 | |c POG |t 1.16.1 |u 2 |z Znanstveni | ||
| 999 | |c 311923 |d 311921 | ||


