Osposobljavanje odgojno - obrazovne ustanove za kontinuirano usavršavanje tj. uspostavljanje održivog razvoja

Koncept održivog razvoja najčešće se određuje kao dugoročno promišljanje razvoja čovjeka i društva temeljenog na zaštiti i očuvanju prirodnih resursa. No, očuvanje prirodnog okoliša predstavlja samo dio kompleksne cjeline uvjeta potrebnih za kvalitetno življenje čovjeka u sadašnjosti, i njegov indiv...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:311923/Details
Matična publikacija: Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
347
Glavni autor: Slunjski, Edita (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: http://www.ufri.uniri.hr/data/book_1.pdf
LEADER 02299naa a2200253uu 4500
005 20131205155908.0
008 131111s2008 xx hrv|d
020 |a 9789539844552 
035 |a (CROSBI)360500 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 618  |a Slunjski, Edita 
245 1 0 |a Osposobljavanje odgojno - obrazovne ustanove za kontinuirano usavršavanje tj. uspostavljanje održivog razvoja /  |c Edita Slunjski. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Training an educational institution for continuous improvement, i.e. establishing sustainable development 
300 |a 231-236  |f str. 
520 |a Koncept održivog razvoja najčešće se određuje kao dugoročno promišljanje razvoja čovjeka i društva temeljenog na zaštiti i očuvanju prirodnih resursa. No, očuvanje prirodnog okoliša predstavlja samo dio kompleksne cjeline uvjeta potrebnih za kvalitetno življenje čovjeka u sadašnjosti, i njegov individualni i društveni prosperitet u budućnosti. Održivi razvoj uključuje i promišljanje nematerijalnih (socijalnih) čimbenika, povezanih s vrijednostima kao sloboda, solidarnost, jednakost i međusobno uvažavanje ljudi, bez obzira na njihove različitosti. Za njih je u odgojno – obrazovnoj ustanovi potrebno stvarati organizacijske preduvjete i infrastrukture koje omogućuju svakodnevno demokratično i humano življenje. Odgojno – obrazovne ustanove učenike trebaju osposobljavati za snalaženje s kompleksnim i dinamičnim fenomenima prirodne i društvene realnosti čovjeka novog doba, iz kog se razloga i same trebaju kontinuirano mijenjati i usavršavati, tj. uspostaviti održivi razvoj. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1772 
546 |a HRV 
693 |a Održivi razvoj, sloboda, međusobno uvažavanje, odgojno – obrazovna ustanova, kontinuirano usavršavanje  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a Sustainable development, freedom, mutual respect, educational institutitons, continuous improvement  |l eng  |2 crosbi 
700 |4 aut 
773 0 |t Cjeloživotno učenje za održivi razvoj  |d Rijeka : Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet u Rijeci, 2008  |h 347  |n urednice Vinka Uzelac ; Lidija Vujičić.  |z 9789539844552  |g str. 231-236 
856 |u http://www.ufri.uniri.hr/data/book_1.pdf 
942 |c POG  |t 1.16.1  |u 2  |z Znanstveni 
999 |c 311923  |d 311921