Studentsko opterećenje (sustav ECTS-a)

U radu se iznosi kratka povijest uvođenja sustava ECTS bodova, definira se pojam ECTS-a te odnos broja ECTS-a i opterećenosti studenta. U posljednjem dijelu govori se o broju ECTS-a potrebnom za stjecanje nastavničkih kompetencija.

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312091/Details
Matična publikacija: Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika
77
Glavni autor: Mihaljević-Djigunović, Jelena (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01307naa a2200253uu 4500
005 20141219150539.0
008 131111s2009 xx hrv|d
020 |a 978953-175-333-3 
035 |a (CROSBI)404874 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 575  |a Mihaljević-Djigunović, Jelena 
245 1 0 |a Studentsko opterećenje (sustav ECTS-a) /  |c Mihaljević Djigunović, Jelena. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Student workload (ESTS) 
300 |a 49-51  |f str. 
520 |a U radu se iznosi kratka povijest uvođenja sustava ECTS bodova, definira se pojam ECTS-a te odnos broja ECTS-a i opterećenosti studenta. U posljednjem dijelu govori se o broju ECTS-a potrebnom za stjecanje nastavničkih kompetencija. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301001-0988 
546 |a HRV 
690 |a 5.06 
690 |a 6.03 
693 |a studentsko opterećenje, akumulacija bodova, ECTS, ECTS i nastavničke kompetencije  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a credits accummulation, ECTS, ECTS and teacher competences  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika  |d Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009.  |h 77  |n Vizek Vidović, Vlasta  |z 978-953-175-333-3  |g (2009), 49-51 
942 |c POG  |t 1.17  |u 2  |z Strucni 
999 |c 312091  |d 312089