Fragmentarna i cjelovita koncepcija tumačenja romana
S obzirom na teorijsko-metodološke pozicije, kao i ciljeve kojima teže, metodičke teorije romana kreću se u širokom rasponu interpretativnih obrazaca koji zadovoljavaju različite književnoznanstvene i čitateljske senzibilitete. Temeljna diferencijacija metodičkih teorija romana polazi od opreke odlo...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312108/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenoga skupa Obdobja 25: Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode 8 |
Glavni autor: | Latković, Ivana (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02092naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131219112042.0 | ||
008 | 131111s2008 xx hrv|d | ||
020 | |a 978961-237-263-7 | ||
035 | |a (CROSBI)405871 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 790 |a Latković, Ivana | |
245 | 1 | 0 | |a Fragmentarna i cjelovita koncepcija tumačenja romana / |c Latković, Ivana. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Fragmentary and integral concept of novel intepretation | |
300 | |a 129-137 |f str. | ||
520 | |a S obzirom na teorijsko-metodološke pozicije, kao i ciljeve kojima teže, metodičke teorije romana kreću se u širokom rasponu interpretativnih obrazaca koji zadovoljavaju različite književnoznanstvene i čitateljske senzibilitete. Temeljna diferencijacija metodičkih teorija romana polazi od opreke odlomak /integralni tekst, a posljedično tomu nastaju i dva temeljna pristupa romanu u nastavi, odnosno njegova fragmentarna i cjelovita koncepcija tumačenja. U skladu s kriterijem poetičkog, žanrovskog, tipskog individualiteta romaneskne forme, a posebice u kontekstu razlikovanja njezine tradicionalne i moderne strukture, propituje se mogućnost dosljedne, ali i učinkovite aplikacije dviju navedenih koncepcija tumačenja romana. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-0000000-3473 | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301044-0989 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.03 | ||
693 | |a metodičke teorije romana, fragmentarna i cjelovita koncepcija tumačenja romana, moderni roman, tradicionalni roman, Ivan Cankar |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a methodological theories of the novel, fragmentary and integral concepts of novel interpretation, modern novel, traditional novel, Ivan Cankar |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenoga skupa Obdobja 25: Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode |d Ljubljana : Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik pri Oddelku za slovenistiko Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, 2008 |h 8 |n Krakar Vogel, Boža |z 978-961-237-263-7 |g str. 129-137 | |
942 | |c RZB |t 1.08 |u 2 |z Znanstveni | ||
999 | |c 312108 |d 312106 |