Fragmentarna i cjelovita koncepcija tumačenja romana

S obzirom na teorijsko-metodološke pozicije, kao i ciljeve kojima teže, metodičke teorije romana kreću se u širokom rasponu interpretativnih obrazaca koji zadovoljavaju različite književnoznanstvene i čitateljske senzibilitete. Temeljna diferencijacija metodičkih teorija romana polazi od opreke odlo...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312108/Details
Matična publikacija: Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenoga skupa Obdobja 25: Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode
8
Glavni autor: Latković, Ivana (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02092naa a2200253uu 4500
005 20131219112042.0
008 131111s2008 xx hrv|d
020 |a 978961-237-263-7 
035 |a (CROSBI)405871 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 790  |a Latković, Ivana 
245 1 0 |a Fragmentarna i cjelovita koncepcija tumačenja romana /  |c Latković, Ivana. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Fragmentary and integral concept of novel intepretation 
300 |a 129-137  |f str. 
520 |a S obzirom na teorijsko-metodološke pozicije, kao i ciljeve kojima teže, metodičke teorije romana kreću se u širokom rasponu interpretativnih obrazaca koji zadovoljavaju različite književnoznanstvene i čitateljske senzibilitete. Temeljna diferencijacija metodičkih teorija romana polazi od opreke odlomak /integralni tekst, a posljedično tomu nastaju i dva temeljna pristupa romanu u nastavi, odnosno njegova fragmentarna i cjelovita koncepcija tumačenja. U skladu s kriterijem poetičkog, žanrovskog, tipskog individualiteta romaneskne forme, a posebice u kontekstu razlikovanja njezine tradicionalne i moderne strukture, propituje se mogućnost dosljedne, ali i učinkovite aplikacije dviju navedenih koncepcija tumačenja romana. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-0000000-3473 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301044-0989 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a metodičke teorije romana, fragmentarna i cjelovita koncepcija tumačenja romana, moderni roman, tradicionalni roman, Ivan Cankar  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a methodological theories of the novel, fragmentary and integral concepts of novel interpretation, modern novel, traditional novel, Ivan Cankar  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenoga skupa Obdobja 25: Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode  |d Ljubljana : Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik pri Oddelku za slovenistiko Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, 2008  |h 8  |n Krakar Vogel, Boža  |z 978-961-237-263-7  |g str. 129-137 
942 |c RZB  |t 1.08  |u 2  |z Znanstveni 
999 |c 312108  |d 312106