Teorijski pristupi darovitosti

U poglavlju su opisani različiti teorijski pristupi darovitosti: pristupi usmjereni na urođenost, odnosno genetske činitelje, pristupi usmjereni na kognitivne modele, pristupi usmjereni na postignuće te sustavski pristupi.

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312134/Details
Matična publikacija: Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje)
Vlahović-Štetić, Vesna
Glavni autor: Vlahović-Štetić, Vesna (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01212naa a2200229uu 4500
005 20160902134617.0
008 131111s2008 xx hrv|d
035 |a (CROSBI)408954 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 791  |a Vlahović-Štetić, Vesna 
245 1 0 |a Teorijski pristupi darovitosti /  |c Vlahović-Štetić, Vesna. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Theoretical approaches to giftedness 
300 |a 13-22  |f str. 
520 |a U poglavlju su opisani različiti teorijski pristupi darovitosti: pristupi usmjereni na urođenost, odnosno genetske činitelje, pristupi usmjereni na kognitivne modele, pristupi usmjereni na postignuće te sustavski pristupi. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301676-1357 
546 |a HRV 
690 |a 5.06 
693 |a definicije darovitosti ; pristupi darovitosti  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a definitions of giftedness ; approaches to giftedness  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje)  |d Zagreb : Insitut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2008  |n Vlahović-Štetić, Vesna  |z 9789536218325  |g str. 13-22  |w ffzg.(HR-ZaFF)242788 
942 |c POG  |t 1.16.2  |u 3 
999 |c 312134  |d 312132