Teorijski pristupi darovitosti
U poglavlju su opisani različiti teorijski pristupi darovitosti: pristupi usmjereni na urođenost, odnosno genetske činitelje, pristupi usmjereni na kognitivne modele, pristupi usmjereni na postignuće te sustavski pristupi.
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312134/Similar |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje) Vlahović-Štetić, Vesna |
| Glavni autor: | Vlahović-Štetić, Vesna (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Vlahović-Štetić, V. (2008). Teorijski pristupi darovitosti: Teorijski pristupi darovitosti. Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje).
Chicago stil citiranjaVlahović-Štetić, Vesna. "Teorijski pristupi darovitosti: Teorijski pristupi darovitosti." 2008.
MLA stil citiranjaVlahović-Štetić, Vesna. "Teorijski pristupi darovitosti: Teorijski pristupi darovitosti." 2008.


