Znanstvena i seminarska interpretacija. Odnos književne metodologije i visokoškolske didaktike književnosti
Rad problematizira pitanja interpretacije književnosti u uvjetima neprestane promjene književne metodologije, aktualnoga metodološkoga pluralizma i suvremene nastave književnosti na fakultetu. Autorov koncept seminarske interpretacije povezuje se s razumijevanjem književnosti kao određene "este...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312163/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode Obdobja 25 - Metode in zvrsti |
Glavni autor: | Kovač, Zvonko, profesor književnosti (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02191naa a2200265uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131205151028.0 | ||
008 | 131111s2008 xx hrv|d | ||
020 | |a 978961-237-263-7 | ||
035 | |a (CROSBI)411846 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 779 |a Kovač, Zvonko, |c profesor književnosti | |
245 | 1 | 0 | |a Znanstvena i seminarska interpretacija. Odnos književne metodologije i visokoškolske didaktike književnosti / |c Kovač, Zvonko. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Seminar interpretation and literary interpretation | |
300 | |a 251-262 |f str. | ||
500 | |a Rad je povezan s projektom Interkulturna povijest književnosti u didaktičkom aspektu: interkulturna-dijaloška konvencija razumijevanja osobito je naglašena u proučavanju i nastavi druge/strane književnosti. | ||
520 | |a Rad problematizira pitanja interpretacije književnosti u uvjetima neprestane promjene književne metodologije, aktualnoga metodološkoga pluralizma i suvremene nastave književnosti na fakultetu. Autorov koncept seminarske interpretacije povezuje se s razumijevanjem književnosti kao određene "estetske realnosti", jezično-estetske komunikacije, čemu najviše odgovara polivalentna, interkulturno-dijaloška konvencija razumijevanja i sistematizacije književnosti. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-0000000-3473 | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1300855-0860 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.03 | ||
693 | |a kreativnost, kniževna komunikacija, visokoškolska didaktika, seminarska interpretacija, interpretacijski kontekst, radikalni konstruktivizam, strategija izvođenja, interkulturni dijalog |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a creativity, literary communication, higher education didactics, seminar interpretation, interpretative context, radical constructivism, application strategy, intercultural dialogue |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode |d Ljubljana : Univerza v Ljubljani, Filozofska gakulteta, Oddelek za slovenistiko, Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik, 2008 |k Obdobja 25 - Metode in zvrsti |h 523 |n Krakar-Vogel, Boža |z 978-961-237-263-7 |g str. 251-262 | |
942 | |c POG |t 1.16.1 |u 2 |z Znanstveni | ||
999 | |c 312163 |d 312161 |