Znanstvena i seminarska interpretacija. Odnos književne metodologije i visokoškolske didaktike književnosti

Rad problematizira pitanja interpretacije književnosti u uvjetima neprestane promjene književne metodologije, aktualnoga metodološkoga pluralizma i suvremene nastave književnosti na fakultetu. Autorov koncept seminarske interpretacije povezuje se s razumijevanjem književnosti kao određene "este...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312163/Details
Matična publikacija: Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode
Obdobja 25 - Metode in zvrsti
Glavni autor: Kovač, Zvonko, profesor književnosti (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02191naa a2200265uu 4500
005 20131205151028.0
008 131111s2008 xx hrv|d
020 |a 978961-237-263-7 
035 |a (CROSBI)411846 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 779  |a Kovač, Zvonko,   |c profesor književnosti 
245 1 0 |a Znanstvena i seminarska interpretacija. Odnos književne metodologije i visokoškolske didaktike književnosti /  |c Kovač, Zvonko. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Seminar interpretation and literary interpretation 
300 |a 251-262  |f str. 
500 |a Rad je povezan s projektom Interkulturna povijest književnosti u didaktičkom aspektu: interkulturna-dijaloška konvencija razumijevanja osobito je naglašena u proučavanju i nastavi druge/strane književnosti. 
520 |a Rad problematizira pitanja interpretacije književnosti u uvjetima neprestane promjene književne metodologije, aktualnoga metodološkoga pluralizma i suvremene nastave književnosti na fakultetu. Autorov koncept seminarske interpretacije povezuje se s razumijevanjem književnosti kao određene "estetske realnosti", jezično-estetske komunikacije, čemu najviše odgovara polivalentna, interkulturno-dijaloška konvencija razumijevanja i sistematizacije književnosti. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-0000000-3473 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1300855-0860 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a kreativnost, kniževna komunikacija, visokoškolska didaktika, seminarska interpretacija, interpretacijski kontekst, radikalni konstruktivizam, strategija izvođenja, interkulturni dijalog  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a creativity, literary communication, higher education didactics, seminar interpretation, interpretative context, radical constructivism, application strategy, intercultural dialogue  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode  |d Ljubljana : Univerza v Ljubljani, Filozofska gakulteta, Oddelek za slovenistiko, Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik, 2008  |k Obdobja 25 - Metode in zvrsti  |h 523  |n Krakar-Vogel, Boža  |z 978-961-237-263-7  |g str. 251-262 
942 |c POG  |t 1.16.1  |u 2  |z Znanstveni 
999 |c 312163  |d 312161