Obrazovnoteorijski, kurikularni i didaktički konteksti ishoda učenja
Širi kontekst rasprava o ishodima učenja uključuje razmatranje provedbe reformi viskog obrazovanja obrazovanja u okviru različitih kulturnih tradicija: anglosaksonske (kurikularne) i europske (nastavni plan i program). Odnos između koncepta studiranja orijentiranog na input i koncepta orijentiranog...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312340/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Ishodi učenja naSveučilištu u Zagrebu SveZaIU 270 |
Glavni autor: | Palekčić, Marko (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02689naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20140115111542.0 | ||
008 | 131111s2009 xx hrv|d | ||
020 | |a 978953-6002-38-2 | ||
035 | |a (CROSBI)442814 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Palekčić, Marko |9 605 | |
245 | 1 | 0 | |a Obrazovnoteorijski, kurikularni i didaktički konteksti ishoda učenja / |c Marko Palekčić. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Educational-theoretical, curricular and didactic contexts of learning outcomes | |
300 | |a 218-225 |f str. | ||
500 | |a Rad je nastao i u okviru bilateralnog projekta između Hrvatske i Austrije pod naslovom: Motivation and interest in Higher Education - An Intercultural Approach" | ||
520 | |a Širi kontekst rasprava o ishodima učenja uključuje razmatranje provedbe reformi viskog obrazovanja obrazovanja u okviru različitih kulturnih tradicija: anglosaksonske (kurikularne) i europske (nastavni plan i program). Odnos između koncepta studiranja orijentiranog na input i koncepta orijentiranog na output (ishode učenja) znanstveni pedagogijski pristup tematizira iz kuta odnosa između materijalnih i formalnih teorija obrazovanja.Tri konteksta ishoda učenja specificiraju ovaj pristup. Obrazovnoteorijski kontekst postavlja pitanje suodnosa obrazovanje putem znanosti i utilitarnog pristupa u reformama visokog obrazovanja u kojemu obrazovanje više nije javno nego „privatno“ dobro. Kurikularni kontekst tematizira stjecanje kompetencija (kao ishodišta učenja) na sveučilištu na tri razine: stjecanje znanja, transformacija znanja i proširenje (transfer) znanja. Didaktički kontekst naglašava važnost promatranja ishoda učenja u složenom dijalektičkom odnosu sadržaja, ciljeva, formi nastave i modela artikulacije nastave - kako ishodi učenja ne bi povratno negativno djelovali na oblikovanja poučavanja na studiju u formi „teaching to learning outcome“. Na kraju rada se postavljaju neka bitna pitanja u implementaciji ishoda učenja na sveučilištima. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 269-2692634-2441 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a Ishodi učenja, obrazovnoteorijski kritički pristup, kurikularni i didaktički konteksti, neka bitna pitanja implementacije ishoda učenja |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a Learning outcomes, educational-theoretical critical approach, curricular and didactic contexts, some essential questions about implementation of learning outcomes |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Ishodi učenja naSveučilištu u Zagrebu SveZaIU |d Zagreb : Sveučilište u Zagrebu, 2009 |h 270 |n Milan Mesnić, Ljiljana Pinter |z 978-953-6002-38-2 |g str. 218-225 | |
942 | |c POG |u 2 |z Ostalo |t 1.17 | ||
999 | |c 312340 |d 312338 |