Obrazovnoteorijski, kurikularni i didaktički konteksti ishoda učenja

Širi kontekst rasprava o ishodima učenja uključuje razmatranje provedbe reformi viskog obrazovanja obrazovanja u okviru različitih kulturnih tradicija: anglosaksonske (kurikularne) i europske (nastavni plan i program). Odnos između koncepta studiranja orijentiranog na input i koncepta orijentiranog...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312340/Details
Matična publikacija: Ishodi učenja naSveučilištu u Zagrebu SveZaIU
270
Glavni autor: Palekčić, Marko (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02689naa a2200253uu 4500
005 20140115111542.0
008 131111s2009 xx hrv|d
020 |a 978953-6002-38-2 
035 |a (CROSBI)442814 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Palekčić, Marko  |9 605 
245 1 0 |a Obrazovnoteorijski, kurikularni i didaktički konteksti ishoda učenja /  |c Marko Palekčić. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Educational-theoretical, curricular and didactic contexts of learning outcomes 
300 |a 218-225  |f str. 
500 |a Rad je nastao i u okviru bilateralnog projekta između Hrvatske i Austrije pod naslovom: Motivation and interest in Higher Education - An Intercultural Approach" 
520 |a Širi kontekst rasprava o ishodima učenja uključuje razmatranje provedbe reformi viskog obrazovanja obrazovanja u okviru različitih kulturnih tradicija: anglosaksonske (kurikularne) i europske (nastavni plan i program). Odnos između koncepta studiranja orijentiranog na input i koncepta orijentiranog na output (ishode učenja) znanstveni pedagogijski pristup tematizira iz kuta odnosa između materijalnih i formalnih teorija obrazovanja.Tri konteksta ishoda učenja specificiraju ovaj pristup. Obrazovnoteorijski kontekst postavlja pitanje suodnosa obrazovanje putem znanosti i utilitarnog pristupa u reformama visokog obrazovanja u kojemu obrazovanje više nije javno nego „privatno“ dobro. Kurikularni kontekst tematizira stjecanje kompetencija (kao ishodišta učenja) na sveučilištu na tri razine: stjecanje znanja, transformacija znanja i proširenje (transfer) znanja. Didaktički kontekst naglašava važnost promatranja ishoda učenja u složenom dijalektičkom odnosu sadržaja, ciljeva, formi nastave i modela artikulacije nastave - kako ishodi učenja ne bi povratno negativno djelovali na oblikovanja poučavanja na studiju u formi „teaching to learning outcome“. Na kraju rada se postavljaju neka bitna pitanja u implementaciji ishoda učenja na sveučilištima. 
536 |a Projekt MZOS  |f 269-2692634-2441 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a Ishodi učenja, obrazovnoteorijski kritički pristup, kurikularni i didaktički konteksti, neka bitna pitanja implementacije ishoda učenja  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a Learning outcomes, educational-theoretical critical approach, curricular and didactic contexts, some essential questions about implementation of learning outcomes  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Ishodi učenja naSveučilištu u Zagrebu SveZaIU  |d Zagreb : Sveučilište u Zagrebu, 2009  |h 270  |n Milan Mesnić, Ljiljana Pinter  |z 978-953-6002-38-2  |g str. 218-225 
942 |c POG  |u 2  |z Ostalo  |t 1.17 
999 |c 312340  |d 312338