Različiti pristupi istraživanju i tvorbi kurikuluma

Različiti pristupi istraživanjima u odgoju i obrazovanju svoje ishodište imaju u različitim znanstveno-istraživačkim paradigmama, koje se razlikuju na razini ontologije, epistemologije i metodologije. Odabir određenih medoda istraživanja, u odnosu na neke druge, počiva na različim tumačenjima teorij...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312695/Details
Matična publikacija: Nove paradigme ranoga odgoja
301
Glavni autor: Slunjski, Edita (-)
Ostali autori: Maleš, Dubravka (Editor)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02207naa a2200253uu 4500
005 20140115101445.0
008 131111s2011 xx hrv|d
020 |a 978953-175-394-4 
035 |a (CROSBI)514258 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Slunjski, Edita  |9 618 
245 1 0 |a Različiti pristupi istraživanju i tvorbi kurikuluma /  |c Edita Slunjski. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Different Approaches to Curriculum Research and Development 
300 |a 179-208  |f str. 
520 |a Različiti pristupi istraživanjima u odgoju i obrazovanju svoje ishodište imaju u različitim znanstveno-istraživačkim paradigmama, koje se razlikuju na razini ontologije, epistemologije i metodologije. Odabir određenih medoda istraživanja, u odnosu na neke druge, počiva na različim tumačenjima teorije i prakse odgoja i obrazovanja kao i različitim pogledima na njihovu međusobnu povezanost. Bliska povezanost s praksom omogućuje razvoj odgojno–obrazovne teorije (a tako i kurikuluma) koja je znanstvena i u suglasju sa zahtjevima postmodernog svijeta ; otvorena, fluidna, heterogena. Takva teorija zapravo izranja iz prakse, kao posljedica aktivnog angažmana svih sudionika istraživanja (teoretičara i praktičara) koji je postupno, zajednički izgrađuju. Na tim osnovama, kurikulum ranog odgoja i obrazovanja određuje se kao teorijska koncepcija koja se razvija na temeljima prakse određene ustanove ranog odgoja i obrazovanja, a koja je u svakoj ustanovi drukčija, jedinstvena i neponovljiva. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1772 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a Istraživanja u odgoju i obrazovanju, kurikulum ranog odgoja i obrazovanja, akcijska istraživanja, profesionalne kompetencije odgajatelja  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a Research in Education, Early Childhood Education Curriculum, Action Research, Preschool Teacher Professional Competences  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |4 edt  |9 602  |a Maleš, Dubravka 
773 0 |t Nove paradigme ranoga odgoja  |d Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zavod za pedagogiju, 2011  |h 301  |n Maleš, Dubravka  |z 9789531753944  |g str. 179-208 
942 |c POG  |t 1.16.1  |u 2  |z Znanstveni 
999 |c 312695  |d 312693