Različiti pristupi istraživanju i tvorbi kurikuluma
Različiti pristupi istraživanjima u odgoju i obrazovanju svoje ishodište imaju u različitim znanstveno-istraživačkim paradigmama, koje se razlikuju na razini ontologije, epistemologije i metodologije. Odabir određenih medoda istraživanja, u odnosu na neke druge, počiva na različim tumačenjima teorij...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312695/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Nove paradigme ranoga odgoja 301 |
Glavni autor: | Slunjski, Edita (-) |
Ostali autori: | Maleš, Dubravka (Editor) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02207naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20140115101445.0 | ||
008 | 131111s2011 xx hrv|d | ||
020 | |a 978953-175-394-4 | ||
035 | |a (CROSBI)514258 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Slunjski, Edita |9 618 | |
245 | 1 | 0 | |a Različiti pristupi istraživanju i tvorbi kurikuluma / |c Edita Slunjski. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Different Approaches to Curriculum Research and Development | |
300 | |a 179-208 |f str. | ||
520 | |a Različiti pristupi istraživanjima u odgoju i obrazovanju svoje ishodište imaju u različitim znanstveno-istraživačkim paradigmama, koje se razlikuju na razini ontologije, epistemologije i metodologije. Odabir određenih medoda istraživanja, u odnosu na neke druge, počiva na različim tumačenjima teorije i prakse odgoja i obrazovanja kao i različitim pogledima na njihovu međusobnu povezanost. Bliska povezanost s praksom omogućuje razvoj odgojno–obrazovne teorije (a tako i kurikuluma) koja je znanstvena i u suglasju sa zahtjevima postmodernog svijeta ; otvorena, fluidna, heterogena. Takva teorija zapravo izranja iz prakse, kao posljedica aktivnog angažmana svih sudionika istraživanja (teoretičara i praktičara) koji je postupno, zajednički izgrađuju. Na tim osnovama, kurikulum ranog odgoja i obrazovanja određuje se kao teorijska koncepcija koja se razvija na temeljima prakse određene ustanove ranog odgoja i obrazovanja, a koja je u svakoj ustanovi drukčija, jedinstvena i neponovljiva. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1772 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a Istraživanja u odgoju i obrazovanju, kurikulum ranog odgoja i obrazovanja, akcijska istraživanja, profesionalne kompetencije odgajatelja |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a Research in Education, Early Childhood Education Curriculum, Action Research, Preschool Teacher Professional Competences |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |4 edt |9 602 |a Maleš, Dubravka | |
773 | 0 | |t Nove paradigme ranoga odgoja |d Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zavod za pedagogiju, 2011 |h 301 |n Maleš, Dubravka |z 9789531753944 |g str. 179-208 | |
942 | |c POG |t 1.16.1 |u 2 |z Znanstveni | ||
999 | |c 312695 |d 312693 |