Različiti pristupi istraživanju i tvorbi kurikuluma
Različiti pristupi istraživanjima u odgoju i obrazovanju svoje ishodište imaju u različitim znanstveno-istraživačkim paradigmama, koje se razlikuju na razini ontologije, epistemologije i metodologije. Odabir određenih medoda istraživanja, u odnosu na neke druge, počiva na različim tumačenjima teorij...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312695/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Nove paradigme ranoga odgoja 301 |
Glavni autor: | Slunjski, Edita (-) |
Ostali autori: | Maleš, Dubravka (Editor) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Slunjski, E., & Maleš, D. (2011). Različiti pristupi istraživanju i tvorbi kurikuluma: Različiti pristupi istraživanju i tvorbi kurikuluma. Nove paradigme ranoga odgoja.
Chicago stil citiranjaSlunjski, Edita, and Dubravka Maleš. "Različiti pristupi istraživanju i tvorbi kurikuluma: Različiti pristupi istraživanju i tvorbi kurikuluma." 2011.
MLA stil citiranjaSlunjski, Edita, and Dubravka Maleš. "Različiti pristupi istraživanju i tvorbi kurikuluma: Različiti pristupi istraživanju i tvorbi kurikuluma." 2011.