Predgovor hrvatskom izdanju
Informacijska pismenost od svoje je najutjecajnije definicije iz 1989. prolazila kroz dugotrajni proces rasta teorijskih i primijenjenih spoznaja te je danas, nakon više od 20 godina, moguće zaključiti da je riječ o terminu koji je teorijski konsolidiran u području knjižničarstva, informacijskih zna...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312719/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Smjernice za informacijsku pismenost u cjeloživotnom učenju Povremena izdanja Hrvatskoga knjižničarskog društva |
Glavni autor: | Špiranec, Sonja (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | eng |
LEADER | 02044naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2011 xx eng|d | ||
020 | |a 978953-6001-73-6 | ||
035 | |a (CROSBI)521043 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 451 |a Špiranec, Sonja | |
245 | 1 | 0 | |a Predgovor hrvatskom izdanju / |c Špiranec, Sonja. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Introduction to Croatian edition | |
300 | |a 7-13 |f str. | ||
520 | |a Informacijska pismenost od svoje je najutjecajnije definicije iz 1989. prolazila kroz dugotrajni proces rasta teorijskih i primijenjenih spoznaja te je danas, nakon više od 20 godina, moguće zaključiti da je riječ o terminu koji je teorijski konsolidiran u području knjižničarstva, informacijskih znanosti i obrazovanja. No načelna opredijeljenost knjižničarske zajednice ili međunarodnih institucija za informacijsku pismenost ne znači ujedno široku i globalnu rasprostranjenu primjenu ovog koncepta u praksi, što je potaklo stvaranje i objavljivanje Smjernica. Hrvatska svakako spada u zemlje u kojima implementacija informacijske pismenosti u obrazovnom sustavu, lokalnim zajednicama i društvu općenito teče usporeno. Prijevod Smjernica stoga je osobito važan za zamah informacijske pismenosti u Hrvatskoj. Njihov je smisao upoznati širu knjižničarsku zajednicu s konceptom informacijske pismenosti i osnažiti je u uvjerenju o informacijskoj pismenosti kao važnog i sve važnijeg uporišta stručnog rada. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301799-1755 | ||
546 | |a ENG | ||
690 | |a 5.04 | ||
693 | |a informacijska pismenost, implementacija, obrazovanje, knjižnične usluge, Hrvatska |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a information literacy, implementation, education, library services, Croatia |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Smjernice za informacijsku pismenost u cjeloživotnom učenju |d Zagreb : Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2011 |k Povremena izdanja Hrvatskoga knjižničarskog društva |h 69 |n Barbarić, Ana |z 978-953-6001-73-6 |g str. 7-13 | |
942 | |c POG |u 2 |z Ostalo |t 1.20 | ||
999 | |c 312719 |d 312717 |