Predgovor hrvatskom izdanju

Informacijska pismenost od svoje je najutjecajnije definicije iz 1989. prolazila kroz dugotrajni proces rasta teorijskih i primijenjenih spoznaja te je danas, nakon više od 20 godina, moguće zaključiti da je riječ o terminu koji je teorijski konsolidiran u području knjižničarstva, informacijskih zna...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312719/Details
Matična publikacija: Smjernice za informacijsku pismenost u cjeloživotnom učenju
Povremena izdanja Hrvatskoga knjižničarskog društva
Glavni autor: Špiranec, Sonja (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
LEADER 02044naa a2200229uu 4500
008 131111s2011 xx eng|d
020 |a 978953-6001-73-6 
035 |a (CROSBI)521043 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 451  |a Špiranec, Sonja 
245 1 0 |a Predgovor hrvatskom izdanju /  |c Špiranec, Sonja. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Introduction to Croatian edition 
300 |a 7-13  |f str. 
520 |a Informacijska pismenost od svoje je najutjecajnije definicije iz 1989. prolazila kroz dugotrajni proces rasta teorijskih i primijenjenih spoznaja te je danas, nakon više od 20 godina, moguće zaključiti da je riječ o terminu koji je teorijski konsolidiran u području knjižničarstva, informacijskih znanosti i obrazovanja. No načelna opredijeljenost knjižničarske zajednice ili međunarodnih institucija za informacijsku pismenost ne znači ujedno široku i globalnu rasprostranjenu primjenu ovog koncepta u praksi, što je potaklo stvaranje i objavljivanje Smjernica. Hrvatska svakako spada u zemlje u kojima implementacija informacijske pismenosti u obrazovnom sustavu, lokalnim zajednicama i društvu općenito teče usporeno. Prijevod Smjernica stoga je osobito važan za zamah informacijske pismenosti u Hrvatskoj. Njihov je smisao upoznati širu knjižničarsku zajednicu s konceptom informacijske pismenosti i osnažiti je u uvjerenju o informacijskoj pismenosti kao važnog i sve važnijeg uporišta stručnog rada. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301799-1755 
546 |a ENG 
690 |a 5.04 
693 |a informacijska pismenost, implementacija, obrazovanje, knjižnične usluge, Hrvatska  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a information literacy, implementation, education, library services, Croatia  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Smjernice za informacijsku pismenost u cjeloživotnom učenju  |d Zagreb : Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2011  |k Povremena izdanja Hrvatskoga knjižničarskog društva  |h 69  |n Barbarić, Ana  |z 978-953-6001-73-6  |g str. 7-13 
942 |c POG  |u 2  |z Ostalo  |t 1.20 
999 |c 312719  |d 312717