Bolonjska reforma u kontekstu ideologija obrazovanja Manfreda Prischinga
U radu se pojedine aspekte Bolonjskog procesa, poglavito ideju i provedbu Bolonjske reforme na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, sagledava iz očišta različitih obrazovnih pristupa koje u svojoj knjizi iz 2008. g. 'Ideologije obrazovanja: Dijagnostički esej na pragu društva znanja...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:313026 |
|---|---|
| Matična publikacija: | Čemu obrazovanje : Razmatranja o budućnosti sveučilišta Čemu obrazovanje danas: Razmatranja o budućnosti sveučilište |
| Glavni autor: | Božić, Jasmina (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| Online pristup: |
http://bib.irb.hr/datoteka/458593.MH_Odjel_fil_skup_Cemu_obrazov_Bozic-sazeto.doc |


