|
|
|
|
LEADER |
03683naa a2200313uu 4500 |
005 |
20131205144212.0 |
008 |
131111s2011 xx hrv|d |
020 |
|
|
|a 9789531509183
|
035 |
|
|
|a (CROSBI)573318
|
035 |
|
|
|a (CROSBI)458593
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|9 551
|a Božić, Jasmina
|
245 |
1 |
0 |
|a Bolonjska reforma u kontekstu ideologija obrazovanja Manfreda Prischinga /
|c Jasmina Božić.
|
246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a Bologna reform in the context of Manfred Prisching's educational ideologies
|
300 |
|
|
|a 85-105
|f str.
|
520 |
|
|
|a U radu se pojedine aspekte Bolonjskog procesa, poglavito ideju i provedbu Bolonjske reforme na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, sagledava iz očišta različitih obrazovnih pristupa koje u svojoj knjizi iz 2008. g. 'Ideologije obrazovanja: Dijagnostički esej na pragu društva znanja' ocrtava austrijski sociolog Manfred Prisching. Prisching opisuje devet obrazovnih pristupa: model skladišta, model upravljanja bazama podataka, model pragmatične svakodnevice, iskustveni model, model ubrzanja, model tržišta rada, model certifikata, model upravljanja i građansko-okcidentalni model. Temeljem rezultata vlastitog kvalitativnog istraživanja nastavničke percepcije ideje i provedbe Bolonjske reforme na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, autorica istražuje primjenjivost Prischingovih zamisli na aktualnu sveučilišnu reformu, te promišlja mogućnosti nadilaženja ideologijskih elemenata prisutnih u reformskom programu.
|
520 |
|
|
|a U izlaganju pojedine aspekte aktualne sveučilišne reforme, poglavito ideju i provedbu reforme na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, sagledavamo iz očišta različitih obrazovnih pristupa koje u svojoj knjizi 'Ideologije obrazovanja: Dijagnostički esej na pragu društva znanja' ocrtava austrijski sociolog Manfred Prisching (Prisching, M. (2008) Bildungsideologien: Ein zeitdiagnostischer Essay an der Schwelle zur Wissengesellschaft. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften). Pokazujemo da se pet od devet obrazovnih pristupa ili „ideologija obrazovanja“ koje Prisching navodi: model skladišta, model pragmatične svakodnevice, model ubrzanja, model tržišta rada i model upravljanja, mogu smatrati značajkama aktualne sveučilišne reforme. Tu vrst analize držimo korisnom jer može voditi ispravljanju slabih točaka reformiranog sustava visokog obrazovanja, kako u vidu revitalizacije dobrih elemenata tradicionalnog 'humboldtovskog' sustava, tako i vidu prilagodbe nekih neprimjerenih svojstava 'bolonjskog' sustava potrebama različitih studija.
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130-0000000-3280
|
546 |
|
|
|a HRV
|
690 |
|
|
|a 5.05
|
693 |
|
|
|a Bolonjska reforma, visoko obrazovanje, ideologija, autonomija sveučilišta
|l hrv
|2 crosbi
|
693 |
|
|
|a Bologna reform, higher education, ideology, university autonomy
|l eng
|2 crosbi
|
693 |
|
|
|a Bolonjska reforma, obrazovni pristupi, Prisching, Humboldtovo sveučilište
|l hrv
|2 crosbi
|
693 |
|
|
|a Bologna reform, models of education, Prisching, Humboldt university
|l eng
|2 crosbi
|
773 |
0 |
|
|t Čemu obrazovanje : Razmatranja o budućnosti sveučilišta
|d Zagreb : Matica hrvatska, 2011
|k Zbornici i monografije
|h 182
|n Barbarić, Damir
|z 9789531509183
|g str. 85-105
|
773 |
0 |
|
|a Odjel za filozofiju Matice hrvatske: Znanstveno-filozofijski simpozij "Čemu obrazovanje danas i komu je ono potrebno?" (5.-6. 3. 2010. ; Zagreb, Hrvatska)
|t Čemu obrazovanje danas: Razmatranja o budućnosti sveučilište
|
856 |
|
|
|u http://bib.irb.hr/datoteka/458593.MH_Odjel_fil_skup_Cemu_obrazov_Bozic-sazeto.doc
|
942 |
|
|
|c POG
|t 1.16.1
|u 2
|z Znanstveni - Predavanje - Nista
|
999 |
|
|
|c 313026
|d 313024
|