Kultiviranje teorijskog mišljenja – uvjet identiteta i znanstvenog statusa pedagogije

U radu se tematizira problem identiteta i znanstvenog statusa pedagogije uopće i na dva primjera (nastave i savjetovanja) posebice. Suvremeno stanje pedagogije kao znanosti obilježeno je, među ostalim, izostajanjem jasne pedagogijske znanstvene perspektive (differentia specifica) prema drugim znanos...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:313305/Similar
Matična publikacija: Pedagogija i kultura , Svezak 1 / ur. Neven Hrvatić i Anita Klapan
-
Glavni autor: Palekčić, Marko (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Palekčić, M. (2013). Kultiviranje teorijskog mišljenja – uvjet identiteta i znanstvenog statusa pedagogije: Kultiviranje teorijskog mišljenja – uvjet identiteta i znanstvenog statusa pedagogije. Pedagogija i kultura , Svezak 1 / ur. Neven Hrvatić i Anita Klapan.

Chicago stil citiranja

Palekčić, Marko. "Kultiviranje teorijskog mišljenja – uvjet identiteta i znanstvenog statusa pedagogije: Kultiviranje teorijskog mišljenja – uvjet identiteta i znanstvenog statusa pedagogije." 2013.

MLA stil citiranja

Palekčić, Marko. "Kultiviranje teorijskog mišljenja – uvjet identiteta i znanstvenog statusa pedagogije: Kultiviranje teorijskog mišljenja – uvjet identiteta i znanstvenog statusa pedagogije." 2013.