Strategije pomoću kojih studenti francuskog jezika zaobilaze nedovoljno usvojene strukture

Temeljeći se na korpusu studentskih pogrešaka, odabrani su primjeri koji ilustriraju različite strategije pomoću kojih se studenti francuskog jezika bore u različitim komunikacijskim situacijama protiv poteškoća. U prvome redu riječ je o pokaznim zamjenicama i konstrukcijama FAIRE + infinitiv....

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:313459/Details
Matična publikacija: Jezik i komunikacija
Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku, 1996.
Glavni autor: Damić-Bohač, Darja (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01420naa a2200217uu 4500
008 131111s1996 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)9493 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Damić-Bohač, Darja 
245 1 0 |a Strategije pomoću kojih studenti francuskog jezika zaobilaze nedovoljno usvojene strukture /  |c Damić-Bohač, Darja. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a The strategies used by students of French in order to avoid the insufficiently acquired structures 
300 |a 168-172.  |f str. 
520 |a Temeljeći se na korpusu studentskih pogrešaka, odabrani su primjeri koji ilustriraju različite strategije pomoću kojih se studenti francuskog jezika bore u različitim komunikacijskim situacijama protiv poteškoća. U prvome redu riječ je o pokaznim zamjenicama i konstrukcijama FAIRE + infinitiv. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130739 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a jezična kompetencija, komunikacijska kompetencija, usvajanje, interiorizirani sistem materinskog jezika  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a linguistic competence, acqusition, the interiorized system of the mother tongue  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Savjetovanje: Jezik i komunikacija (15. i 16. 1996. ; Zagreb, Hrvatska)  |t Jezik i komunikacija  |d Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku, 1996.  |n M. Andrijašević   |g str. 168-172. 
942 |c RZB  |u 1  |v Nista  |z Strucni - Poster - Sazetak 
999 |c 313459  |d 313457