Strategije pomoću kojih studenti francuskog jezika zaobilaze nedovoljno usvojene strukture

Temeljeći se na korpusu studentskih pogrešaka, odabrani su primjeri koji ilustriraju različite strategije pomoću kojih se studenti francuskog jezika bore u različitim komunikacijskim situacijama protiv poteškoća. U prvome redu riječ je o pokaznim zamjenicama i konstrukcijama FAIRE + infinitiv....

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:313459/Similar
Matična publikacija: Jezik i komunikacija
Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku, 1996.
Glavni autor: Damić-Bohač, Darja (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Damić-Bohač, D. (1996). Strategije pomoću kojih studenti francuskog jezika zaobilaze nedovoljno usvojene strukture: Strategije pomoću kojih studenti francuskog jezika zaobilaze nedovoljno usvojene strukture. Jezik i komunikacija.

Chicago stil citiranja

Damić-Bohač, Darja. "Strategije pomoću kojih studenti francuskog jezika zaobilaze nedovoljno usvojene strukture: Strategije pomoću kojih studenti francuskog jezika zaobilaze nedovoljno usvojene strukture." 1996.

MLA stil citiranja

Damić-Bohač, Darja. "Strategije pomoću kojih studenti francuskog jezika zaobilaze nedovoljno usvojene strukture: Strategije pomoću kojih studenti francuskog jezika zaobilaze nedovoljno usvojene strukture." 1996.