Strategije pomoću kojih studenti francuskog jezika zaobilaze nedovoljno usvojene strukture
Temeljeći se na korpusu studentskih pogrešaka, odabrani su primjeri koji ilustriraju različite strategije pomoću kojih se studenti francuskog jezika bore u različitim komunikacijskim situacijama protiv poteškoća. U prvome redu riječ je o pokaznim zamjenicama i konstrukcijama FAIRE + infinitiv....
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:313459/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Jezik i komunikacija Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku, 1996. |
Glavni autor: | Damić-Bohač, Darja (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Damić-Bohač, D. (1996). Strategije pomoću kojih studenti francuskog jezika zaobilaze nedovoljno usvojene strukture: Strategije pomoću kojih studenti francuskog jezika zaobilaze nedovoljno usvojene strukture. Jezik i komunikacija.
Chicago stil citiranjaDamić-Bohač, Darja. "Strategije pomoću kojih studenti francuskog jezika zaobilaze nedovoljno usvojene strukture: Strategije pomoću kojih studenti francuskog jezika zaobilaze nedovoljno usvojene strukture." 1996.
MLA stil citiranjaDamić-Bohač, Darja. "Strategije pomoću kojih studenti francuskog jezika zaobilaze nedovoljno usvojene strukture: Strategije pomoću kojih studenti francuskog jezika zaobilaze nedovoljno usvojene strukture." 1996.