Učenje na daljinu i mogućnost permanentnog stručnog usavršavanja preko interneta

U radu se govori o informaciji kao važnom strateškom izvoru i potrebu informacijskog obrazovanja za osobni i društveni napredak. Posebno se ukazuje na mogućnosti informacijskog obrazovanja kroz knjižnicu i umijeće služenja raznim izvorima informacija. Obrađeno je online učenje, svrhovitost i mogućno...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:313912/Details
Matična publikacija: Umjetnost i školska knjižnica : učenje na novim izvorima znanja : zbornik radova 9. Proljetne škole školskih knjižničara Republike Hrvatske
Rijeka : Ministarstvo prosvjete, kulture i športa; Prva sušačka hrvatska , 1998
Glavni autor: Lasić-Lazić, Jadranka (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02140naa a2200217uu 4500
008 131111s1998 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)73229 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Lasić-Lazić, Jadranka 
245 1 0 |a Učenje na daljinu i mogućnost permanentnog stručnog usavršavanja preko interneta /  |c Lasić-Lazić, Jadranka. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Information education – possibilities and influence of on-line learning on personal, professional and social progress 
300 |a 85-93  |f str. 
520 |a U radu se govori o informaciji kao važnom strateškom izvoru i potrebu informacijskog obrazovanja za osobni i društveni napredak. Posebno se ukazuje na mogućnosti informacijskog obrazovanja kroz knjižnicu i umijeće služenja raznim izvorima informacija. Obrađeno je online učenje, svrhovitost i mogućnost u permanentnom obrazovanju. Prikazani su različiti načini uporabe računalnih mreža u podučavanju i učenju i različiti rezultati ovoga oblika interakcije. Zaključak koji prevladava iz relevantne literature i provedenih istraživanja ukazuje da su online aktivnosti vrlo prikladne za dodiplomsko i stalno stručno obrazovanje. Zajednički element koji povezuje sve vrste online učenja je upotreba računalnih mreža, Interneta i svih drugih lokalnih vrsta. Kada ih usporedimo s tradicionalnim predavanjima onda primjećujemo višu razinu kritičkog razmišljanja i rješavanja problema.  
536 |a Projekt MZOS  |f 130762 
546 |a HRV 
690 |a 5.04 
693 |a učenje na daljinu, permanentno učenje, internet  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a distance learning, life-long learning, internet  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a 9. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske (16-18.05.1997 ; Crikvenica)  |t Umjetnost i školska knjižnica : učenje na novim izvorima znanja : zbornik radova 9. Proljetne škole školskih knjižničara Republike Hrvatske  |d Rijeka : Ministarstvo prosvjete, kulture i športa; Prva sušačka hrvatska , 1998  |n Šeta, Višnja  |g str. 85-93 
942 |c RZB  |u 1  |v DomRecenzija  |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad 
999 |c 313912  |d 313910