Učenje na daljinu i mogućnost permanentnog stručnog usavršavanja preko interneta
U radu se govori o informaciji kao važnom strateškom izvoru i potrebu informacijskog obrazovanja za osobni i društveni napredak. Posebno se ukazuje na mogućnosti informacijskog obrazovanja kroz knjižnicu i umijeće služenja raznim izvorima informacija. Obrađeno je online učenje, svrhovitost i mogućno...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:313912/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Umjetnost i školska knjižnica : učenje na novim izvorima znanja : zbornik radova 9. Proljetne škole školskih knjižničara Republike Hrvatske Rijeka : Ministarstvo prosvjete, kulture i športa; Prva sušačka hrvatska , 1998 |
Glavni autor: | Lasić-Lazić, Jadranka (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02140naa a2200217uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s1998 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)73229 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Lasić-Lazić, Jadranka | |
245 | 1 | 0 | |a Učenje na daljinu i mogućnost permanentnog stručnog usavršavanja preko interneta / |c Lasić-Lazić, Jadranka. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Information education possibilities and influence of on-line learning on personal, professional and social progress | |
300 | |a 85-93 |f str. | ||
520 | |a U radu se govori o informaciji kao važnom strateškom izvoru i potrebu informacijskog obrazovanja za osobni i društveni napredak. Posebno se ukazuje na mogućnosti informacijskog obrazovanja kroz knjižnicu i umijeće služenja raznim izvorima informacija. Obrađeno je online učenje, svrhovitost i mogućnost u permanentnom obrazovanju. Prikazani su različiti načini uporabe računalnih mreža u podučavanju i učenju i različiti rezultati ovoga oblika interakcije. Zaključak koji prevladava iz relevantne literature i provedenih istraživanja ukazuje da su online aktivnosti vrlo prikladne za dodiplomsko i stalno stručno obrazovanje. Zajednički element koji povezuje sve vrste online učenja je upotreba računalnih mreža, Interneta i svih drugih lokalnih vrsta. Kada ih usporedimo s tradicionalnim predavanjima onda primjećujemo višu razinu kritičkog razmišljanja i rješavanja problema. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130762 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.04 | ||
693 | |a učenje na daljinu, permanentno učenje, internet |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a distance learning, life-long learning, internet |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a 9. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske (16-18.05.1997 ; Crikvenica) |t Umjetnost i školska knjižnica : učenje na novim izvorima znanja : zbornik radova 9. Proljetne škole školskih knjižničara Republike Hrvatske |d Rijeka : Ministarstvo prosvjete, kulture i športa; Prva sušačka hrvatska , 1998 |n Šeta, Višnja |g str. 85-93 | |
942 | |c RZB |u 1 |v DomRecenzija |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad | ||
999 | |c 313912 |d 313910 |