Motivacija korisnika za usvajanje informacijskih znanja i uporabu tih znanja za učenje i stručno usavršavanje
Nova koncepcija obrazovanja čija je težnja proširiti obrazovanje na cijeli život, pojedinaca i društva uopće, traži stalno učenje i stalno stručno usavršavanje. To je ujedno i koncepcija obrazovanja na izvorima informacija i znanja, koju su godinama bibliotekari nudili, kao svoj doprinos unapređenj...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:313913/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Motivacijski poticaji školske knjižnice u odgojno-obrazovnoj aktivnosti učenika : zbornik radova 8. proljetne škole školskih knjižničara Republike Hrvatske Rijeka : Ministarstvo prosvjete, kulture i športa; Prva sušačka hrvatska , 1997 |
Glavni autor: | Lasić-Lazić, Jadranka (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01973naa a2200217uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s1997 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)73230 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Lasić-Lazić, Jadranka | |
245 | 1 | 0 | |a Motivacija korisnika za usvajanje informacijskih znanja i uporabu tih znanja za učenje i stručno usavršavanje / |c Lasić-Lazić, Jadranka. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Users motivation for information knowledge and its application in learning and professional training | |
300 | |a 15-21 |f str. | ||
520 | |a Nova koncepcija obrazovanja čija je težnja proširiti obrazovanje na cijeli život, pojedinaca i društva uopće, traži stalno učenje i stalno stručno usavršavanje. To je ujedno i koncepcija obrazovanja na izvorima informacija i znanja, koju su godinama bibliotekari nudili, kao svoj doprinos unapređenju obrazovanja. Kako se knjižnica i njezin djelatnik, još uvijek, teško probiju kao ravnopravni članovi odgojno-obrazovnog procesa, njihov moto iskazan riječima Samuela Johnsona o dvama vrstama znanja, kao znanju predmeta i znanju gdje možemo pronaći informacije o predmetu, i tako znanje predmeta stalno proširivati, ostaje neshvaćen i još uvijek ne prihvaćen u potpunosti. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130762 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.04 | ||
693 | |a korisnici, informacijska znanja, stručno usavršavanje |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a users; information related knowledge; professional training |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a 8. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske (17-19.05.1996 ; Crikvenica) |t Motivacijski poticaji školske knjižnice u odgojno-obrazovnoj aktivnosti učenika : zbornik radova 8. proljetne škole školskih knjižničara Republike Hrvatske |d Rijeka : Ministarstvo prosvjete, kulture i športa; Prva sušačka hrvatska , 1997 |n Šeta, Višnja |g str. 15-21 | |
942 | |c RZB |u 1 |v DomRecenzija |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad | ||
999 | |c 313913 |d 313911 |