Motivacija korisnika za usvajanje informacijskih znanja i uporabu tih znanja za učenje i stručno usavršavanje
Nova koncepcija obrazovanja čija je težnja proširiti obrazovanje na cijeli život, pojedinaca i društva uopće, traži stalno učenje i stalno stručno usavršavanje. To je ujedno i koncepcija obrazovanja na izvorima informacija i znanja, koju su godinama bibliotekari nudili, kao svoj doprinos unapređenj...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:313913/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Motivacijski poticaji školske knjižnice u odgojno-obrazovnoj aktivnosti učenika : zbornik radova 8. proljetne škole školskih knjižničara Republike Hrvatske Rijeka : Ministarstvo prosvjete, kulture i športa; Prva sušačka hrvatska , 1997 |
Glavni autor: | Lasić-Lazić, Jadranka (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Lasić-Lazić, J. (1997). Motivacija korisnika za usvajanje informacijskih znanja i uporabu tih znanja za učenje i stručno usavršavanje: Motivacija korisnika za usvajanje informacijskih znanja i uporabu tih znanja za učenje i stručno usavršavanje. Motivacijski poticaji školske knjižnice u odgojno-obrazovnoj aktivnosti učenika : zbornik radova 8. proljetne škole školskih knjižničara Republike Hrvatske.
Chicago stil citiranjaLasić-Lazić, Jadranka. "Motivacija korisnika za usvajanje informacijskih znanja i uporabu tih znanja za učenje i stručno usavršavanje: Motivacija korisnika za usvajanje informacijskih znanja i uporabu tih znanja za učenje i stručno usavršavanje." 1997.
MLA stil citiranjaLasić-Lazić, Jadranka. "Motivacija korisnika za usvajanje informacijskih znanja i uporabu tih znanja za učenje i stručno usavršavanje: Motivacija korisnika za usvajanje informacijskih znanja i uporabu tih znanja za učenje i stručno usavršavanje." 1997.