Kako obrazovati knjižničara za rad u 21. stoljeću
Kritičko preispitivanje obrazovanja na razmeđu stoljeća samo je ponovo prilika da se ono konkretizira u prostoru i vremenu jedne struke, S druge strane, to je prilika, da se kritički preispita struka u odnosu na druge, te preispita uloga obrazovanja u društvu, i konačno uloga obrazovanja konkretnih...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:313914/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Školska knjižnica u 21. stoljeću : zbornik radova 10. proljetne škole školskih knjižničara Rijeka : Ministarstvo prosvjete, kulture i športa; Prva sušačka hrvatska , 1999 |
Glavni autor: | Lasić-Lazić, Jadranka (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02053naa a2200217uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s1999 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)73231 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Lasić-Lazić, Jadranka | |
245 | 1 | 0 | |a Kako obrazovati knjižničara za rad u 21. stoljeću / |c Lasić-Lazić, Jadranka. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a How to educate librarians for 21. century | |
300 | |a 3-11 |f str. | ||
520 | |a Kritičko preispitivanje obrazovanja na razmeđu stoljeća samo je ponovo prilika da se ono konkretizira u prostoru i vremenu jedne struke, S druge strane, to je prilika, da se kritički preispita struka u odnosu na druge, te preispita uloga obrazovanja u društvu, i konačno uloga obrazovanja konkretnih profesionalaca. Promjene u društvu, uvijek su polazište za otvaranje rasprave o odgoju i obrazovanju, bilo da se one pokreću u ime znanstvene ili konkretne prakse. Promjenio se danas i cilj obrazovanja koji traži da uz to što mladog čovjeka treba osposobiti za rad da ga prije svega treba osposobiti za stalno samostalno učenje, stručno usavršavanje i krativno mišljenje, jer tehnološke promjene događaju se brže od promjena u obrazovnim sadržajima. Promjene su tako brze da generacija koja izlazi iz obrazovnog procesa u radni proces dolazi sa "zastarjelim" znanjima, a u svom radnom vijeku promjeni i više tehnologija. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130762 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.04 | ||
693 | |a knjižničari, informacijsko društvo, obrazovanje, informacijska tehnologija |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a librarians, education, information society, IT |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a 10. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske (14.17.05.1998. ; Crikvenica) |t Školska knjižnica u 21. stoljeću : zbornik radova 10. proljetne škole školskih knjižničara |d Rijeka : Ministarstvo prosvjete, kulture i športa; Prva sušačka hrvatska , 1999 |n Šeta, Višnja. |g str. 3-11 | |
942 | |c RZB |u 1 |v DomRecenzija |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad | ||
999 | |c 313914 |d 313912 |