Kako obrazovati knjižničara za rad u 21. stoljeću
Kritičko preispitivanje obrazovanja na razmeđu stoljeća samo je ponovo prilika da se ono konkretizira u prostoru i vremenu jedne struke, S druge strane, to je prilika, da se kritički preispita struka u odnosu na druge, te preispita uloga obrazovanja u društvu, i konačno uloga obrazovanja konkretnih...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:313914/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Školska knjižnica u 21. stoljeću : zbornik radova 10. proljetne škole školskih knjižničara Rijeka : Ministarstvo prosvjete, kulture i športa; Prva sušačka hrvatska , 1999 |
Glavni autor: | Lasić-Lazić, Jadranka (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Lasić-Lazić, J. (1999). Kako obrazovati knjižničara za rad u 21. stoljeću: Kako obrazovati knjižničara za rad u 21. stoljeću. Školska knjižnica u 21. stoljeću : zbornik radova 10. proljetne škole školskih knjižničara.
Chicago stil citiranjaLasić-Lazić, Jadranka. "Kako obrazovati knjižničara za rad u 21. stoljeću: Kako obrazovati knjižničara za rad u 21. stoljeću." 1999.
MLA stil citiranjaLasić-Lazić, Jadranka. "Kako obrazovati knjižničara za rad u 21. stoljeću: Kako obrazovati knjižničara za rad u 21. stoljeću." 1999.