Kako obrazovati knjižničara za rad u 21. stoljeću

Kritičko preispitivanje obrazovanja na razmeđu stoljeća samo je ponovo prilika da se ono konkretizira u prostoru i vremenu jedne struke, S druge strane, to je prilika, da se kritički preispita struka u odnosu na druge, te preispita uloga obrazovanja u društvu, i konačno uloga obrazovanja konkretnih...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:313914/Similar
Matična publikacija: Školska knjižnica u 21. stoljeću : zbornik radova 10. proljetne škole školskih knjižničara
Rijeka : Ministarstvo prosvjete, kulture i športa; Prva sušačka hrvatska , 1999
Glavni autor: Lasić-Lazić, Jadranka (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Lasić-Lazić, J. (1999). Kako obrazovati knjižničara za rad u 21. stoljeću: Kako obrazovati knjižničara za rad u 21. stoljeću. Školska knjižnica u 21. stoljeću : zbornik radova 10. proljetne škole školskih knjižničara.

Chicago stil citiranja

Lasić-Lazić, Jadranka. "Kako obrazovati knjižničara za rad u 21. stoljeću: Kako obrazovati knjižničara za rad u 21. stoljeću." 1999.

MLA stil citiranja

Lasić-Lazić, Jadranka. "Kako obrazovati knjižničara za rad u 21. stoljeću: Kako obrazovati knjižničara za rad u 21. stoljeću." 1999.