Kriteriji za vrednovanje obrazovnih sadržaja na Internetu
Kako se u tom virtualnom svijetu, prepunom različitih (dez)informacija odlučiti za onu "pravu" stranicu? Koji kriteriji trebaju biti zadovoljeni da bi korisnik web stranica s punim povjerenjem upotrijebio dati sadržaj i stoje to što bi ga vraćalo na te iste stranice? Pretraživanje i kreira...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:313951/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Zbornik radova 13. proljetne škole školskih knjižničara: Interdisciplinarnost i intermedijalnost u programima školskih knjižnica Rijeka : Prva sušačka hrvatska gimnazija u Rijeci, 2002 |
Glavni autori: | Vrana, Radovan (-), Seljan, Sanja (Author), Vučković, Kristina |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02200naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2002 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)93463 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Vrana, Radovan | |
245 | 1 | 0 | |a Kriteriji za vrednovanje obrazovnih sadržaja na Internetu / |c Vrana, Radovan ; Seljan, Sanja ; Vučković, Kristina. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Criteria for the evaluation of education resources on the Internet | |
300 | |a 61-73 |f str. | ||
520 | |a Kako se u tom virtualnom svijetu, prepunom različitih (dez)informacija odlučiti za onu "pravu" stranicu? Koji kriteriji trebaju biti zadovoljeni da bi korisnik web stranica s punim povjerenjem upotrijebio dati sadržaj i stoje to što bi ga vraćalo na te iste stranice? Pretraživanje i kreiranje stranica dvije su osnovne upotrebe Weba, no bez obzira radi li se o jednoj ili drugoj upotrebi, stranica kao takva mora zadovoljavati određene forme, odnosno zadovoljiti neke kriterije kako bi njezino postojanje bilo opravdano. Svaki korisnik Interneta svjestan je činjenice da svi izvori nisu jednake vrijednosti niti su dovoljno pouzdani. Sve to otežava potragu za pravim informacijama pogotovo ako se radi o specijaliziranoj vrsti informacije podobnoj za određenu dob. Imajući to na umu mi smo pokušali odrediti kriterije (koji se ne mogu uzeti niti kao konačni niti kao jedini) nadajući se da ćemo na taj način barem jednim dijelom olakšati izbor "prave" stranice. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 0130440 | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 0130740 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.04 | ||
693 | |a vrednovanje informacijskih izvora |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a information resources evaluation |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Seljan, Sanja |4 aut | |
700 | 1 | |a Vučković, Kristina |4 aut | |
773 | 0 | |a 13. proljetna škola školskih knjižničara (16-19.05.2001. ; Novi Vinodolski, Hrvatska) |t Zbornik radova 13. proljetne škole školskih knjižničara: Interdisciplinarnost i intermedijalnost u programima školskih knjižnica |d Rijeka : Prva sušačka hrvatska gimnazija u Rijeci, 2002 |n Šeta, Višnja |g str. 61-73 | |
942 | |c RZB |u 1 |v DomRecenzija |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad | ||
999 | |c 313951 |d 313949 |