Usvajanje hrvatskoga u jednojezičnome i dvojezičnome razvoju: poredbena analiza na primjeru usvojenosti padeža
Obilježa jezičnoga razvoja u jednojezične djece razlikuju se od obilježja istodobnoga usvajanja (tzv. simultana dvojizičnost) dvaju jezika. Premda dijete u ranoj dobi može gotovo ravnopravno ovladati dvama jezičnima sustavima, ustrojavanje dvaju jezika ima svoje zakonitosti koje ne preslikavaju ono...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314034/Similar |
---|---|
Glavni autori: | Kovačević, Melita (-), Jelaska, Zrinka (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Kovačević, M. (2003). Usvajanje hrvatskoga u jednojezičnome i dvojezičnome razvoju: poredbena analiza na primjeru usvojenosti padeža: Usvajanje hrvatskoga u jednojezičnome i dvojezičnome razvoju: poredbena analiza na primjeru usvojenosti padeža.
Chicago stil citiranjaKovačević, Melita. Usvajanje hrvatskoga u jednojezičnome i dvojezičnome razvoju: poredbena analiza na primjeru usvojenosti padeža: Usvajanje hrvatskoga u jednojezičnome i dvojezičnome razvoju: poredbena analiza na primjeru usvojenosti padeža. 2003.
MLA stil citiranjaKovačević, Melita. Usvajanje hrvatskoga u jednojezičnome i dvojezičnome razvoju: poredbena analiza na primjeru usvojenosti padeža: Usvajanje hrvatskoga u jednojezičnome i dvojezičnome razvoju: poredbena analiza na primjeru usvojenosti padeža. 2003.