Mali učenik i velika "teacherica"

U radu je riječ o osobinama koje bi trebao imati učitelj stranoga jezika koji poučava djecu rane školske dobi. Polazi se od popisa osobina uspješnoga nastavnika stranih jezika koji je sastavila Penny Ur (1998) i razmatra njegova primjenjivost na rano učenje. Potom se opisuju tri tipa učitelja na tem...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314169/Details
Matična publikacija: Dijete i jezik danas
Osijek : Sveučilište J.J. Strossmayera, 2003
Glavni autori: Mihaljević Djigunović, Jelena (-), Vilke, Mirjana (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01606naa a2200229uu 4500
008 131111s2003 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)126858 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Mihaljević Djigunović, Jelena 
245 1 0 |a Mali učenik i velika "teacherica" /  |c Mihaljević Djigunović, Jelena ; Vilke, Mirjana. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a A small pupil and a big teacher 
300 |a 121-126  |f str. 
520 |a U radu je riječ o osobinama koje bi trebao imati učitelj stranoga jezika koji poučava djecu rane školske dobi. Polazi se od popisa osobina uspješnoga nastavnika stranih jezika koji je sastavila Penny Ur (1998) i razmatra njegova primjenjivost na rano učenje. Potom se opisuju tri tipa učitelja na temelju iskustava iz hrvatskoga projekta ranoga učenja stranih jezika. Autorice drže da se poželjne osobine mogu razviti djelovanjem na učiteljeve stavove o ranom učenju i poučavanju stranoga jezika. 
536 |a Projekt MZOS  |f 0130514 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a rano učenje stranoga jezika, osobine uspješnog učitelja, stil poučavanja  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a early FL learning, characteristic of effective teacher, teaching style  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Vilke, Mirjana  |4 aut 
773 0 |a Dijete i jezik danas: učitelj hrvatskoga i učitelj stranoga jezika za učenike rane školske dobi (21.11.2002. ; Osijek, Hrvatska)  |t Dijete i jezik danas  |d Osijek : Sveučilište J.J. Strossmayera, 2003  |n Vodopija, Irena  |g str. 121-126 
942 |c RZB  |u 1  |v DomRecenzija  |z Strucni - Predavanje - CijeliRad 
999 |c 314169  |d 314167