Glasno navođenje misli - metodološki izazov u istraživanju strategija učenja stranog jezika

U prvom dijelu definiraju se metode istraživanja strategija učenja stranog jezika i opisuju njihove prednosti i nedostaci. Razmatraju se uvidi u proces učenja koje je omogućila njihova primjena u dosadašnjim istraživanjima strategija. U drugom dijelu autori se usredotočuju na istraživanje strategija...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314189/Similar
Matična publikacija: Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj - izazovi na početku XXI. stoljeća
Zagreb-Rijeka : Hrvatsko društvo za primjenjenu lingvistiku, 2002.
Glavni autori: Mihaljević Djigunović, Jelena (-), Matijašević, Miljen (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Mihaljević Djigunović, J. (2002). Glasno navođenje misli - metodološki izazov u istraživanju strategija učenja stranog jezika: Glasno navođenje misli - metodološki izazov u istraživanju strategija učenja stranog jezika. Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj - izazovi na početku XXI. stoljeća.

Chicago stil citiranja

Mihaljević Djigunović, Jelena. "Glasno navođenje misli - metodološki izazov u istraživanju strategija učenja stranog jezika: Glasno navođenje misli - metodološki izazov u istraživanju strategija učenja stranog jezika." 2002.

MLA stil citiranja

Mihaljević Djigunović, Jelena. "Glasno navođenje misli - metodološki izazov u istraživanju strategija učenja stranog jezika: Glasno navođenje misli - metodološki izazov u istraživanju strategija učenja stranog jezika." 2002.