Glasno navođenje misli - metodološki izazov u istraživanju strategija učenja stranog jezika
U prvom dijelu definiraju se metode istraživanja strategija učenja stranog jezika i opisuju njihove prednosti i nedostaci. Razmatraju se uvidi u proces učenja koje je omogućila njihova primjena u dosadašnjim istraživanjima strategija. U drugom dijelu autori se usredotočuju na istraživanje strategija...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314189/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj - izazovi na početku XXI. stoljeća Zagreb-Rijeka : Hrvatsko društvo za primjenjenu lingvistiku, 2002. |
Glavni autori: | Mihaljević Djigunović, Jelena (-), Matijašević, Miljen (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Mihaljević Djigunović, J. (2002). Glasno navođenje misli - metodološki izazov u istraživanju strategija učenja stranog jezika: Glasno navođenje misli - metodološki izazov u istraživanju strategija učenja stranog jezika. Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj - izazovi na početku XXI. stoljeća.
Chicago stil citiranjaMihaljević Djigunović, Jelena. "Glasno navođenje misli - metodološki izazov u istraživanju strategija učenja stranog jezika: Glasno navođenje misli - metodološki izazov u istraživanju strategija učenja stranog jezika." 2002.
MLA stil citiranjaMihaljević Djigunović, Jelena. "Glasno navođenje misli - metodološki izazov u istraživanju strategija učenja stranog jezika: Glasno navođenje misli - metodološki izazov u istraživanju strategija učenja stranog jezika." 2002.