Tematiziranje odnosa teorija - praksa u pedagogiji

U radu su ukratko predstavljeni načini tematiziranja odnosa teorija-praksa u pedagogiji (primjerice: Herbartov pojam "pedagoškog takta", Schleiermacherovo shvaćanje o primatu prakse, Weingerovo trostupanjsko određenje pedagoške teorije, Schonovo shvaćanje "refleksivnog praktičara"...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314271/Details
Matična publikacija: Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse : zbornik radova = Relationship pf pedagogical theory and pedagogic practice : collection of scientific papers
Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju ; Grafotrade, 2002
Glavni autor: Palekčić, Marko (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: mul
hrv
ger
LEADER 02309naa a2200229uu 4500
008 131111s2002 xx 1 mul|d
035 |a (CROSBI)133741 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
041 |a hrv  |a ger 
100 1 |a Palekčić, Marko  |9 605 
245 1 0 |a Tematiziranje odnosa teorija - praksa u pedagogiji /  |c Palekčić, Marko. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Thematisation of the Relationship of Theory and Practice in Pedagogy 
300 |a 64-82  |f str. 
520 |a U radu su ukratko predstavljeni načini tematiziranja odnosa teorija-praksa u pedagogiji (primjerice: Herbartov pojam "pedagoškog takta", Schleiermacherovo shvaćanje o primatu prakse, Weingerovo trostupanjsko određenje pedagoške teorije, Schonovo shvaćanje "refleksivnog praktičara", Petzelov odnos znanja i držanja, različiti pokušaji profesionalizacije pedagoške djelatnosti i tematiziranje pojma implicitnog znanja) i kritički propitani - ponajprije glede doprinosa ovih modela spoznaji "pedagogškog". Autor ukazuje na pretpostavke za novo shvaćanje odnosa teorija i praksa u pedagogiji i pledira za dignitet i dalju izgradnju pedagogijske teorije (na primjeru odnosa poučavanja i učenja). U radu je ukazano i na neke posljedice različitog načina tematiziranja odnosa teorija-praksa u pedagogiji na poimanje pedagogije same, to jest na njezin znanstveni status i manjkavu morfologiju pedagogijskih pojmova te na posljedice koje se odnose na koncept i organizaciju studija pedagogije, posebice na ulogu pedagogijskih teorijskih znanja i izgradnju pedagogijskih kompetencija u obrazovanju nastavnika. 
536 |a Projekt MZOS  |f 0130489 
546 |a HRV-GER 
690 |a 5.07 
693 |a odnos teorija-praksa  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a relationship of theory and practice  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Međunarodni znanstveni kolokvij Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse (18-19.04.2002. ; Crikvenica, Hrvatska)  |t Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse : zbornik radova = Relationship pf pedagogical theory and pedagogic practice : collection of scientific papers  |d Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju ; Grafotrade, 2002  |n Rosić, Vladimir  |z 953-6839-19-9  |g str. 64-82  |w ffzg.(HR-ZaFF)135150 
942 |c RZB  |u 1  |v Recenzija  |z Znanstveni - Plenarno - CijeliRad 
999 |c 314271  |d 314269