Tematiziranje odnosa teorija - praksa u pedagogiji
U radu su ukratko predstavljeni načini tematiziranja odnosa teorija-praksa u pedagogiji (primjerice: Herbartov pojam "pedagoškog takta", Schleiermacherovo shvaćanje o primatu prakse, Weingerovo trostupanjsko određenje pedagoške teorije, Schonovo shvaćanje "refleksivnog praktičara"...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314271/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse : zbornik radova = Relationship pf pedagogical theory and pedagogic practice : collection of scientific papers Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju ; Grafotrade, 2002 |
Glavni autor: | Palekčić, Marko (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | mul hrv ger |
LEADER | 02309naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2002 xx 1 mul|d | ||
035 | |a (CROSBI)133741 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
041 | |a hrv |a ger | ||
100 | 1 | |a Palekčić, Marko |9 605 | |
245 | 1 | 0 | |a Tematiziranje odnosa teorija - praksa u pedagogiji / |c Palekčić, Marko. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Thematisation of the Relationship of Theory and Practice in Pedagogy | |
300 | |a 64-82 |f str. | ||
520 | |a U radu su ukratko predstavljeni načini tematiziranja odnosa teorija-praksa u pedagogiji (primjerice: Herbartov pojam "pedagoškog takta", Schleiermacherovo shvaćanje o primatu prakse, Weingerovo trostupanjsko određenje pedagoške teorije, Schonovo shvaćanje "refleksivnog praktičara", Petzelov odnos znanja i držanja, različiti pokušaji profesionalizacije pedagoške djelatnosti i tematiziranje pojma implicitnog znanja) i kritički propitani - ponajprije glede doprinosa ovih modela spoznaji "pedagogškog". Autor ukazuje na pretpostavke za novo shvaćanje odnosa teorija i praksa u pedagogiji i pledira za dignitet i dalju izgradnju pedagogijske teorije (na primjeru odnosa poučavanja i učenja). U radu je ukazano i na neke posljedice različitog načina tematiziranja odnosa teorija-praksa u pedagogiji na poimanje pedagogije same, to jest na njezin znanstveni status i manjkavu morfologiju pedagogijskih pojmova te na posljedice koje se odnose na koncept i organizaciju studija pedagogije, posebice na ulogu pedagogijskih teorijskih znanja i izgradnju pedagogijskih kompetencija u obrazovanju nastavnika. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 0130489 | ||
546 | |a HRV-GER | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a odnos teorija-praksa |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a relationship of theory and practice |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a Međunarodni znanstveni kolokvij Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse (18-19.04.2002. ; Crikvenica, Hrvatska) |t Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse : zbornik radova = Relationship pf pedagogical theory and pedagogic practice : collection of scientific papers |d Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju ; Grafotrade, 2002 |n Rosić, Vladimir |z 953-6839-19-9 |g str. 64-82 |w ffzg.(HR-ZaFF)135150 | |
942 | |c RZB |u 1 |v Recenzija |z Znanstveni - Plenarno - CijeliRad | ||
999 | |c 314271 |d 314269 |