Odgojitelj-refleksivni praktičar i pedagoška dokumentacija

Praktično je područje kompleksno, unaprijed nedeterminirano, pa su svakodnevno nužni fleksibilni i inovativni pristupi i inovacije. Obrazovanje refleksivnog praktičara po Schonu je elementrni ključ rješavanja problema profesionalnog obrazovanja. Samorefleksija i refleksija bitne su za konstruiranje...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314623/Details
Matična publikacija: Zbornik radova Čakovec 2001.
Čakovec : Knjigoplastika d.o.o., 2001
Glavni autori: Petrović-Sočo, Biserka (-), Šagud, Mirjana (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02074naa a2200217uu 4500
008 131111s2001 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)191009 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Petrović-Sočo, Biserka 
245 1 0 |a Odgojitelj-refleksivni praktičar i pedagoška dokumentacija /  |c Petrović-Sočo, Biserka ; Šagud, Mirjana. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Reflective Practioner and Pedagogical Documentation 
300 |a 19-24  |f str. 
520 |a Praktično je područje kompleksno, unaprijed nedeterminirano, pa su svakodnevno nužni fleksibilni i inovativni pristupi i inovacije. Obrazovanje refleksivnog praktičara po Schonu je elementrni ključ rješavanja problema profesionalnog obrazovanja. Samorefleksija i refleksija bitne su za konstruiranje i kreiranje onih praktičnih situacija o kojima praktičar zajedno sa svojim kolegama promišlja, analizira i planira promjene u lokalnim u konkretnim uvjetima. Pedagoška dokumentacija u kritičkoj i demokratskoj raspravi u tome mu može i treba biti veliki oslonac. Uz uvjet da se odgojitelj angažira u transformaciji vlastite prakse i uvjeta u kojima je obavlja, primjena pedagoške dokumentacije kao videorefleksivne metodologije vodi ga do osvješćivanja, razumijevanja i evaluiranja osobnog vrijednosnog sustava, normi te filozofskih i psiholoških pretpostavki. Također mu pomaže razviti mišljenje o vlastitom mišljenju (metamišljenje) i ko-konstruirati znanja o kolaborativnom socijalnom procesu s djecom i odraslima. 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a refleksivni praktičkar, pedagoška dokumentacija, obrazovanje odgojitelja  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a Reflective Practioner, Pedagogical documentation, education of teachers  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Šagud, Mirjana  |4 aut 
773 0 |a Ogojitelj kao refleksivni praktičar (23.-24. 04. 2001. ; Čakovec, Hrvatska)  |t Zbornik radova Čakovec 2001.  |d Čakovec : Knjigoplastika d.o.o., 2001  |n Varošanec, Lidija  |g str. 19-24 
942 |c RZB  |u 1  |v DomRecenzija  |z Ostalo - Predavanje - CijeliRad 
999 |c 314623  |d 314621