Odgojitelj-refleksivni praktičar i pedagoška dokumentacija
Praktično je područje kompleksno, unaprijed nedeterminirano, pa su svakodnevno nužni fleksibilni i inovativni pristupi i inovacije. Obrazovanje refleksivnog praktičara po Schonu je elementrni ključ rješavanja problema profesionalnog obrazovanja. Samorefleksija i refleksija bitne su za konstruiranje...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314623/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Zbornik radova Čakovec 2001. Čakovec : Knjigoplastika d.o.o., 2001 |
Glavni autori: | Petrović-Sočo, Biserka (-), Šagud, Mirjana (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02074naa a2200217uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2001 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)191009 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Petrović-Sočo, Biserka | |
245 | 1 | 0 | |a Odgojitelj-refleksivni praktičar i pedagoška dokumentacija / |c Petrović-Sočo, Biserka ; Šagud, Mirjana. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Reflective Practioner and Pedagogical Documentation | |
300 | |a 19-24 |f str. | ||
520 | |a Praktično je područje kompleksno, unaprijed nedeterminirano, pa su svakodnevno nužni fleksibilni i inovativni pristupi i inovacije. Obrazovanje refleksivnog praktičara po Schonu je elementrni ključ rješavanja problema profesionalnog obrazovanja. Samorefleksija i refleksija bitne su za konstruiranje i kreiranje onih praktičnih situacija o kojima praktičar zajedno sa svojim kolegama promišlja, analizira i planira promjene u lokalnim u konkretnim uvjetima. Pedagoška dokumentacija u kritičkoj i demokratskoj raspravi u tome mu može i treba biti veliki oslonac. Uz uvjet da se odgojitelj angažira u transformaciji vlastite prakse i uvjeta u kojima je obavlja, primjena pedagoške dokumentacije kao videorefleksivne metodologije vodi ga do osvješćivanja, razumijevanja i evaluiranja osobnog vrijednosnog sustava, normi te filozofskih i psiholoških pretpostavki. Također mu pomaže razviti mišljenje o vlastitom mišljenju (metamišljenje) i ko-konstruirati znanja o kolaborativnom socijalnom procesu s djecom i odraslima. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a refleksivni praktičkar, pedagoška dokumentacija, obrazovanje odgojitelja |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a Reflective Practioner, Pedagogical documentation, education of teachers |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Šagud, Mirjana |4 aut | |
773 | 0 | |a Ogojitelj kao refleksivni praktičar (23.-24. 04. 2001. ; Čakovec, Hrvatska) |t Zbornik radova Čakovec 2001. |d Čakovec : Knjigoplastika d.o.o., 2001 |n Varošanec, Lidija |g str. 19-24 | |
942 | |c RZB |u 1 |v DomRecenzija |z Ostalo - Predavanje - CijeliRad | ||
999 | |c 314623 |d 314621 |