Akcijsko istraživanje-kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula
Da bi klasični kurikulum sve više ustupao mjesto suvremenom, otvorenom, integriranom i procesnom kurikulumu, odgojitelji, predškolski pedagozi i psiholozi, sveučilišni nastavnici i znanstvenici trebaju preuzeti zajedničku odgovornost za iniciranje promjena u praksi i za hitnost fleksibilnijih stavov...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315595 |
---|---|
Matična publikacija: |
Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju, zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju2005 Zadar : Sveučilište u Zadru, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece, 2007. |
Glavni autori: | Petrović-Sočo, Biserka (-), Šagud, Mirjana (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Knjižnica FFZG - SNZ
Napomene: |
zatražite skeniranje na snz@ffzg.hr |
---|