Akcijsko istraživanje-kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula
Da bi klasični kurikulum sve više ustupao mjesto suvremenom, otvorenom, integriranom i procesnom kurikulumu, odgojitelji, predškolski pedagozi i psiholozi, sveučilišni nastavnici i znanstvenici trebaju preuzeti zajedničku odgovornost za iniciranje promjena u praksi i za hitnost fleksibilnijih stavov...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315595/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju, zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju2005 Zadar : Sveučilište u Zadru, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece, 2007. |
Glavni autori: | Petrović-Sočo, Biserka (-), Šagud, Mirjana (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02511naa a2200217uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2007 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)345749 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Petrović-Sočo, Biserka | |
245 | 1 | 0 | |a Akcijsko istraživanje-kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula / |c Petrović-Sočo, Biserka ; Šagud, Mirjana. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Action Research -Continual changing Mutual Curriculum Making | |
300 | |a 93-102 |f str. | ||
520 | |a Da bi klasični kurikulum sve više ustupao mjesto suvremenom, otvorenom, integriranom i procesnom kurikulumu, odgojitelji, predškolski pedagozi i psiholozi, sveučilišni nastavnici i znanstvenici trebaju preuzeti zajedničku odgovornost za iniciranje promjena u praksi i za hitnost fleksibilnijih stavova prema odgojnim ciljevima i postupcima. Uspješno učenje predškolskog djeteta utemeljuje se na unutarnjoj povezanosti i nedjeljivosti svih aspekta razvoja pa ono što će dijete učiti, ovoisi između osatalog, o tome kako ono uči. Akcijska istraživanja pomažu odgojitelju u mijenjanju tradicionalne paradigmeučenja i poučavanja djece. Ona predstavljaju novu istraživačku paradigmu i proces učenja o praksi i u praksi, osvješćivanje, interpretiranje i razumijevanje teorije od praktičara.. U njima odgojitelj, uz pomoć svojih kolega i suradnika sistematski istražuju vlastitu praksu, analiziraju konfliktne ideje i dileme te se predlažu nove strategije. Takvo zajedničko promišljanje i raspravljanje o problemima unutar konkretne prakse omogućava njezino bolje razumjevanje, pa praktičar u određenom tretuntku istovremeno postaje njezin promatrač i procjenitelj te kreator idućih koraka i strategija u praksi. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a kurikulum, odgojitelj, predškolska ustanova |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a curriculum, pre-school teacher, kindergarten |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Šagud, Mirjana |4 aut | |
773 | 0 | |a Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju (20.-21. svibnja 2005. ; Zadar, Hrvatska) |t Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju, zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju2005. |d Zadar : Sveučilište u Zadru, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece, 2007. |n Ante Murn, Diana Nenadić-Bilan, Robert Bacalja, Mirna Klarin |z 978-953-7237-07-3 |g str. 93-102 | |
942 | |c RZB |u 1 |v Recenzija |z Znanstveni - Plenarno - CijeliRad | ||
999 | |c 315595 |d 315593 |