Akcijsko istraživanje-kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula

Da bi klasični kurikulum sve više ustupao mjesto suvremenom, otvorenom, integriranom i procesnom kurikulumu, odgojitelji, predškolski pedagozi i psiholozi, sveučilišni nastavnici i znanstvenici trebaju preuzeti zajedničku odgovornost za iniciranje promjena u praksi i za hitnost fleksibilnijih stavov...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315595/Details
Matična publikacija: Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju, zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju2005
Zadar : Sveučilište u Zadru, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece, 2007.
Glavni autori: Petrović-Sočo, Biserka (-), Šagud, Mirjana (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02511naa a2200217uu 4500
008 131111s2007 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)345749 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Petrović-Sočo, Biserka 
245 1 0 |a Akcijsko istraživanje-kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula /  |c Petrović-Sočo, Biserka ; Šagud, Mirjana. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Action Research -Continual changing Mutual Curriculum Making 
300 |a 93-102  |f str. 
520 |a Da bi klasični kurikulum sve više ustupao mjesto suvremenom, otvorenom, integriranom i procesnom kurikulumu, odgojitelji, predškolski pedagozi i psiholozi, sveučilišni nastavnici i znanstvenici trebaju preuzeti zajedničku odgovornost za iniciranje promjena u praksi i za hitnost fleksibilnijih stavova prema odgojnim ciljevima i postupcima. Uspješno učenje predškolskog djeteta utemeljuje se na unutarnjoj povezanosti i nedjeljivosti svih aspekta razvoja pa ono što će dijete učiti, ovoisi između osatalog, o tome kako ono uči. Akcijska istraživanja pomažu odgojitelju u mijenjanju tradicionalne paradigmeučenja i poučavanja djece. Ona predstavljaju novu istraživačku paradigmu i proces učenja o praksi i u praksi, osvješćivanje, interpretiranje i razumijevanje teorije od praktičara.. U njima odgojitelj, uz pomoć svojih kolega i suradnika sistematski istražuju vlastitu praksu, analiziraju konfliktne ideje i dileme te se predlažu nove strategije. Takvo zajedničko promišljanje i raspravljanje o problemima unutar konkretne prakse omogućava njezino bolje razumjevanje, pa praktičar u određenom tretuntku istovremeno postaje njezin promatrač i procjenitelj te kreator idućih koraka i strategija u praksi. 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a kurikulum, odgojitelj, predškolska ustanova  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a curriculum, pre-school teacher, kindergarten  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Šagud, Mirjana  |4 aut 
773 0 |a Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju (20.-21. svibnja 2005. ; Zadar, Hrvatska)  |t Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju, zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju2005.  |d Zadar : Sveučilište u Zadru, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece, 2007.  |n Ante Murn, Diana Nenadić-Bilan, Robert Bacalja, Mirna Klarin  |z 978-953-7237-07-3  |g str. 93-102 
942 |c RZB  |u 1  |v Recenzija  |z Znanstveni - Plenarno - CijeliRad 
999 |c 315595  |d 315593