Akcijsko istraživanje-kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula

Da bi klasični kurikulum sve više ustupao mjesto suvremenom, otvorenom, integriranom i procesnom kurikulumu, odgojitelji, predškolski pedagozi i psiholozi, sveučilišni nastavnici i znanstvenici trebaju preuzeti zajedničku odgovornost za iniciranje promjena u praksi i za hitnost fleksibilnijih stavov...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315595/Similar
Matična publikacija: Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju, zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju2005
Zadar : Sveučilište u Zadru, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece, 2007.
Glavni autori: Petrović-Sočo, Biserka (-), Šagud, Mirjana (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Petrović-Sočo, B. (2007). Akcijsko istraživanje-kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula: Akcijsko istraživanje-kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula. Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju, zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju2005.

Chicago stil citiranja

Petrović-Sočo, Biserka. "Akcijsko istraživanje-kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula: Akcijsko istraživanje-kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula." 2007.

MLA stil citiranja

Petrović-Sočo, Biserka. "Akcijsko istraživanje-kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula: Akcijsko istraživanje-kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula." 2007.