A comprehensive approach to human rights education: Lessons from the field study
U tekstu se govori o pretpostavkama izrade holističkog programa odgoja i obrazovanja za ljudska prava na primjeru hrvatskog modela koji je razvijen kao dio projekta "Obrazovanje za mir i ljudska prva za hrvatske osnovne škole". Upozorava se na nedostatak argumentacije prilikom određivanja...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314639/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
European Conference on Educational Research (ECER98): Book of Abstracts Ljubljana : Pedagoški inštitut, 1998 |
Glavni autor: | Spajić-Vrkaš, Vedrana (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02389naa a2200217uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s1998 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)193479 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Spajić-Vrkaš, Vedrana | |
245 | 1 | 2 | |a A comprehensive approach to human rights education: Lessons from the field study / |c Spajić-Vrkaš, Vedrana. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a A comprehensive approach to human rights education: Lessons from the field study | |
300 | |a ? |f str. | ||
500 | |a NEPOTPUN BIBLIOGRAFSKI ZAPIS!! | ||
520 | |a U tekstu se govori o pretpostavkama izrade holističkog programa odgoja i obrazovanja za ljudska prava na primjeru hrvatskog modela koji je razvijen kao dio projekta "Obrazovanje za mir i ljudska prva za hrvatske osnovne škole". Upozorava se na nedostatak argumentacije prilikom određivanja ciljeva odgoja i obrazovanja za ljudska prava, što najčešće završava izborom neprimjerenih sadržaja i zapostavljanjem vrednovanja ili praćenja uspješnosti učenika. S tim u svezi, prikazuju se rezultati faktorske analize podataka dobivnih empirijskim istraživanjem učitelja prema kojima se oni mogu podijeliti u dvije grupe: oni koji su više usmjereni konzervativnim i oni koji su skloniji liberalnim vrednotama. Postojanje tih dviju grupa upućuje na potrebu izrade tzv. osjetljivih programa odgoja i obrazovanja za ljudska prava koji će primjereno odgovoriti na različita usmjerenja učitelja. Budući da je, s jedne strane, nastao na temelju analize više desetaka programa odgoja i obrazovanja za ljudska prava u svijetu i, s druge strane, na temelju rezultata empirijskog istraživanja o vrijednosnim i drugim orijentacijama učitelja, ovaj rad po svojoj temi i pristupu, predstavlja originalan znanstveni doprinos antropologiji odgoja i obrazovanja i teoriji interkulturalnog odgoja i obrazovanja. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a obrazovanje za ljudska prava, holistički pristup, istraživanje |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a education for human rights, holistic approach, research |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a European Conference on Educational Research (ECER98) (17-20.09.1998. ; Ljubljana, Slovenija) |t European Conference on Educational Research (ECER98): Book of Abstracts |d Ljubljana : Pedagoški inštitut, 1998 |n ? |g str. ? | |
942 | |c RZB |u 1 |v Recenzija |z Znanstveni - Predavanje - Sazetak | ||
999 | |c 314639 |d 314637 |