Didaktički kriteriji uporabe suvremenih medija u nastavi
U radu se kritički propituje određenje sintagme "obrazovna tehnologija"» , s posebnim naglaskom na određenje kriterija za uporabu medija u nastavi. Autor pomoću meta-teorijske analize procjenjuje (i) rezultate znanstvenih istraživanja o učinkovitosti medija (na primjeru kompjutora...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315146/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : knjiga sažetaka = The teacher and modern educational technology : booklet of abstracts Rijeka : Filozofski fakultet , Odsjek za pedagogiju, 2000 |
Glavni autor: | Marko Palekčić (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02478naa a2200205uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2000 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)287625 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Marko Palekčić | |
245 | 1 | 0 | |a Didaktički kriteriji uporabe suvremenih medija u nastavi / |c Marko Palekčić. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Didactic'scriteria for the use of media in teaching | |
300 | |a 80-88 |f str. | ||
520 | |a U radu se kritički propituje određenje sintagme "obrazovna tehnologija"» , s posebnim naglaskom na određenje kriterija za uporabu medija u nastavi. Autor pomoću meta-teorijske analize procjenjuje (i) rezultate znanstvenih istraživanja o učinkovitosti medija (na primjeru kompjutora). Analiza pokazuje da se u određenju i uporabi medija (a time i same nastave) više rabe izvanjski kriteriji nego izvorni pedagoško-didaktički, kao što je primjerice kriterij cjelovitog uravnoteženog razvoja učenika, odnosno kriterij vrste i kvalitete učenja koje određen medij potiče u nastavi. Središnji nalaz meta-teorijske analize očituje su u činjenici da se didaktički kriteriji uporabe medija u nastavi ne mogu ustanovljavati neovisno o temeljnim didaktičkim modelima (artikulacije) nastave. Tek na ovaj način mediji u nastavi postaju uistinu predmet znanstvenog didaktičkog istraživanja. Rezultati tako koncipiranog istraživanja predstavljaju istodobno i naputke za nastavnu praksu. Umjesto izvanjskog određenja uporabe medija u nastavi i reduciranja nastave na internu tehniku, autor ističe potrebu uvažavanja didaktičkih kriterija u uporabi medija u nastavi. Rad je prilog pokušaju izgradnje didaktike pedagogije (medija). | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a didaktički kriteriji za uporabu medija u nastavi, učinkovitost medija, temeljni didaktički modeli artikulacije nastave |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a didactic'scriteria for the use of media in teaching , efficiency of media, the basic didactic models (of the articulation) of instruction |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a Međunarodni znanstveni kolokvij Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija (08-09.06.2000. ; Gospić, Hratska) |t Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : knjiga sažetaka = The teacher and modern educational technology : booklet of abstracts |d Rijeka : Filozofski fakultet , Odsjek za pedagogiju, 2000 |n Rosić, Vladimir |g str. 80-88 | |
942 | |c RZB |u 1 |v Recenzija |z Znanstveni - Plenarno - CijeliRad | ||
999 | |c 315146 |d 315144 |