Didaktički kriteriji uporabe suvremenih medija u nastavi

U radu se kritički propituje određenje sintagme "obrazovna tehnologija"» , s posebnim naglaskom na određenje kriterija za uporabu medija u nastavi. Autor pomoću meta-teorijske analize procjenjuje (i) rezultate znanstvenih istraživanja o učinkovitosti medija (na primjeru kompjutora...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315146/Details
Matična publikacija: Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : knjiga sažetaka = The teacher and modern educational technology : booklet of abstracts
Rijeka : Filozofski fakultet , Odsjek za pedagogiju, 2000
Glavni autor: Marko Palekčić (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02478naa a2200205uu 4500
008 131111s2000 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)287625 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Marko Palekčić 
245 1 0 |a Didaktički kriteriji uporabe suvremenih medija u nastavi /  |c Marko Palekčić. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Didactic'scriteria for the use of media in teaching 
300 |a 80-88  |f str. 
520 |a U radu se kritički propituje određenje sintagme "obrazovna tehnologija"» , s posebnim naglaskom na određenje kriterija za uporabu medija u nastavi. Autor pomoću meta-teorijske analize procjenjuje (i) rezultate znanstvenih istraživanja o učinkovitosti medija (na primjeru kompjutora). Analiza pokazuje da se u određenju i uporabi medija (a time i same nastave) više rabe izvanjski kriteriji nego izvorni pedagoško-didaktički, kao što je primjerice kriterij cjelovitog uravnoteženog razvoja učenika, odnosno kriterij vrste i kvalitete učenja koje određen medij potiče u nastavi. Središnji nalaz meta-teorijske analize očituje su u činjenici da se didaktički kriteriji uporabe medija u nastavi ne mogu ustanovljavati neovisno o temeljnim didaktičkim modelima (artikulacije) nastave. Tek na ovaj način mediji u nastavi postaju uistinu predmet znanstvenog didaktičkog istraživanja. Rezultati tako koncipiranog istraživanja predstavljaju istodobno i naputke za nastavnu praksu. Umjesto izvanjskog određenja uporabe medija u nastavi i reduciranja nastave na internu tehniku, autor ističe potrebu uvažavanja didaktičkih kriterija u uporabi medija u nastavi. Rad je prilog pokušaju izgradnje didaktike pedagogije (medija). 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a didaktički kriteriji za uporabu medija u nastavi, učinkovitost medija, temeljni didaktički modeli artikulacije nastave  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a didactic'scriteria for the use of media in teaching , efficiency of media, the basic didactic models (of the articulation) of instruction  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Međunarodni znanstveni kolokvij Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija (08-09.06.2000. ; Gospić, Hratska)  |t Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : knjiga sažetaka = The teacher and modern educational technology : booklet of abstracts  |d Rijeka : Filozofski fakultet , Odsjek za pedagogiju, 2000  |n Rosić, Vladimir  |g str. 80-88 
942 |c RZB  |u 1  |v Recenzija  |z Znanstveni - Plenarno - CijeliRad 
999 |c 315146  |d 315144