Ciljevi studiranja: povezanost s ciljevima postignuća, strategijama učenja i uspjehom u studiju
U posljednje vrijeme u proučavanju učenja na visokoškolskoj razini vrlo su česti modeli koji faktore povezane s učenjem dijele u tri skupine: pozadinski faktori ili prethodnici, faktori povezani s procesom učenja i ishodi učenja. Cilj istraživanja je utvrditi prirodu povezanosti mjera koje pripadaju...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315155/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
XVI. Dani Ramira Bujasa. Sažeci priopćenja Zagreb : Naklada Slap, 2003 |
Glavni autor: | Rovan, Daria (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Rovan, D. (2003). Ciljevi studiranja: povezanost s ciljevima postignuća, strategijama učenja i uspjehom u studiju: Ciljevi studiranja: povezanost s ciljevima postignuća, strategijama učenja i uspjehom u studiju. XVI. Dani Ramira Bujasa. Sažeci priopćenja.
Chicago stil citiranjaRovan, Daria. "Ciljevi studiranja: povezanost s ciljevima postignuća, strategijama učenja i uspjehom u studiju: Ciljevi studiranja: povezanost s ciljevima postignuća, strategijama učenja i uspjehom u studiju." 2003.
MLA stil citiranjaRovan, Daria. "Ciljevi studiranja: povezanost s ciljevima postignuća, strategijama učenja i uspjehom u studiju: Ciljevi studiranja: povezanost s ciljevima postignuća, strategijama učenja i uspjehom u studiju." 2003.