TEORIJSKI OKVIRI JEZIKOSLOVNOMU ZNANJU: o novome nastavnome programu hrvatskoga jezika za osnovnu školu
U izlaganju se pokazuje razlika između teorijske utemeljenosti dosadašnjega i novoga programa u poučavanju hrvatskoga jezika kao materinskoga u osnovnoj školi
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315164/Similar |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Komunikacijski pristup nastavi hrvatskoga jezika Zagreb : Agencija za odgoj i obrazovanje, 2007. |
| Glavni autor: | Jelaska, Zrinka (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Jelaska, Z. (2007). TEORIJSKI OKVIRI JEZIKOSLOVNOMU ZNANJU: o novome nastavnome programu hrvatskoga jezika za osnovnu školu: TEORIJSKI OKVIRI JEZIKOSLOVNOMU ZNANJU: o novome nastavnome programu hrvatskoga jezika za osnovnu školu. Komunikacijski pristup nastavi hrvatskoga jezika.
Chicago stil citiranjaJelaska, Zrinka. "TEORIJSKI OKVIRI JEZIKOSLOVNOMU ZNANJU: o novome nastavnome programu hrvatskoga jezika za osnovnu školu: TEORIJSKI OKVIRI JEZIKOSLOVNOMU ZNANJU: o novome nastavnome programu hrvatskoga jezika za osnovnu školu." 2007.
MLA stil citiranjaJelaska, Zrinka. "TEORIJSKI OKVIRI JEZIKOSLOVNOMU ZNANJU: o novome nastavnome programu hrvatskoga jezika za osnovnu školu: TEORIJSKI OKVIRI JEZIKOSLOVNOMU ZNANJU: o novome nastavnome programu hrvatskoga jezika za osnovnu školu." 2007.