Učitelj - lučonoša humanih vrijednosti u suvremenoj školi
Svakodnevno raste broj radova koji u središte pozornosti stavljaju ulogu škole u suvremenom društvu i ulogu učitelja kao glavnog nositelja aktivnosti u njoj. To je potpuno razumljivo ako u obzir uzmemo činjenicu da je svaka škola složen, poseban, osebujan organizam za sebe i kao takvu je treba uvaža...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315205/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, Zagreb, 2007. |
| Glavni autor: | Bartulović, Marija (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| LEADER | 02804naa a2200217uu 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 008 | 131111s2007 xx 1 hrv|d | ||
| 035 | |a (CROSBI)306534 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |a Bartulović, Marija | |
| 245 | 1 | 0 | |a Učitelj - lučonoša humanih vrijednosti u suvremenoj školi / |c Bartulović, Marija. |
| 246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a A Teacher - the Torchbearer of Human Values in Modern School | |
| 300 | |a 40-49 |f str. | ||
| 520 | |a Svakodnevno raste broj radova koji u središte pozornosti stavljaju ulogu škole u suvremenom društvu i ulogu učitelja kao glavnog nositelja aktivnosti u njoj. To je potpuno razumljivo ako u obzir uzmemo činjenicu da je svaka škola složen, poseban, osebujan organizam za sebe i kao takvu je treba uvažavati, ali je istovremeno i dio šireg, društvenog konteksta i ne može se iz njega izdvojiti, njezina se uloga treba transformirati u skladu s potrebama društva koje je u stalnoj mijeni, ponajviše zbog iznimno brzog tehnološkog napretka i procesa globalizacije čiji se utjecaj odražava u svim njegovim sferama. Tradicionalne društvene institucije, ponajprije obitelj, a zatim i škola, ne ostaju netaknute pred utjecajem tih procesa, njihovo se shvaćanje, uloga i mjesto koje zauzimaju na ljestvici društvenih vrijednosti također mijenjaju. U radu se promišlja ta promijenjena uloga učitelja u suvremenoj školi, u prvom redu iz interakcijsko-komunikacijske odgojne perspektive koja u središte stavlja međuljudski odnos između učitelja i učenika. Nastoje se odrediti osobine učitelja koje su nužne da bi taj odnos bio kvalitetan i produktivan, dok se s druge strane sagledavaju mogućnosti, uvjeti i ograničenja koje pred učitelja u njegovu radu stavlja prosvjetna politika. | ||
| 536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1769 | ||
| 546 | |a HRV | ||
| 690 | |a 5.07 | ||
| 693 | |a društvo, škola, uloga učitelja u suvremenoj školi, interakcijsko-komunikacijski aspekt odgoja, međuljudski odnosi, odnos učitelj-učenik, kompetencija učitelja, osobine ličnosti učitelja, sloboda, odgovornost, prosvjetna politika |l hrv |2 crosbi | ||
| 693 | |a society, school, teacher role in modern school, interactional-comunicational educational aspect, interpersonal relations, teacher-student relation, teacher competence, teacher personality, freedom, responsibility, education policy |l eng |2 crosbi | ||
| 773 | 0 | |a Prvi kongres pedagoga Hrvatske - Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja (19.-21.09.2007. ; Zagreb, Hrvatska) |t Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja |d Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, Zagreb, 2007. |n Previšić V., Šoljan N. N., Hrvatić N. |z 978-953-99167-1-6 |g str. 40-49 | |
| 942 | |c RZB |u 1 |v DomRecenzija |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad | ||
| 999 | |c 315205 |d 315203 | ||


