Učitelj - lučonoša humanih vrijednosti u suvremenoj školi

Svakodnevno raste broj radova koji u središte pozornosti stavljaju ulogu škole u suvremenom društvu i ulogu učitelja kao glavnog nositelja aktivnosti u njoj. To je potpuno razumljivo ako u obzir uzmemo činjenicu da je svaka škola složen, poseban, osebujan organizam za sebe i kao takvu je treba uvaža...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315205/Details
Matična publikacija: Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, Zagreb, 2007.
Glavni autor: Bartulović, Marija (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02804naa a2200217uu 4500
008 131111s2007 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)306534 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Bartulović, Marija 
245 1 0 |a Učitelj - lučonoša humanih vrijednosti u suvremenoj školi /  |c Bartulović, Marija. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a A Teacher - the Torchbearer of Human Values in Modern School 
300 |a 40-49  |f str. 
520 |a Svakodnevno raste broj radova koji u središte pozornosti stavljaju ulogu škole u suvremenom društvu i ulogu učitelja kao glavnog nositelja aktivnosti u njoj. To je potpuno razumljivo ako u obzir uzmemo činjenicu da je svaka škola složen, poseban, osebujan organizam za sebe i kao takvu je treba uvažavati, ali je istovremeno i dio šireg, društvenog konteksta i ne može se iz njega izdvojiti, njezina se uloga treba transformirati u skladu s potrebama društva koje je u stalnoj mijeni, ponajviše zbog iznimno brzog tehnološkog napretka i procesa globalizacije čiji se utjecaj odražava u svim njegovim sferama. Tradicionalne društvene institucije, ponajprije obitelj, a zatim i škola, ne ostaju netaknute pred utjecajem tih procesa, njihovo se shvaćanje, uloga i mjesto koje zauzimaju na ljestvici društvenih vrijednosti također mijenjaju. U radu se promišlja ta promijenjena uloga učitelja u suvremenoj školi, u prvom redu iz interakcijsko-komunikacijske odgojne perspektive koja u središte stavlja međuljudski odnos između učitelja i učenika. Nastoje se odrediti osobine učitelja koje su nužne da bi taj odnos bio kvalitetan i produktivan, dok se s druge strane sagledavaju mogućnosti, uvjeti i ograničenja koje pred učitelja u njegovu radu stavlja prosvjetna politika. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1769 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a društvo, škola, uloga učitelja u suvremenoj školi, interakcijsko-komunikacijski aspekt odgoja, međuljudski odnosi, odnos učitelj-učenik, kompetencija učitelja, osobine ličnosti učitelja, sloboda, odgovornost, prosvjetna politika  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a society, school, teacher role in modern school, interactional-comunicational educational aspect, interpersonal relations, teacher-student relation, teacher competence, teacher personality, freedom, responsibility, education policy  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Prvi kongres pedagoga Hrvatske - Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja (19.-21.09.2007. ; Zagreb, Hrvatska)  |t Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja  |d Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, Zagreb, 2007.  |n Previšić V., Šoljan N. N., Hrvatić N.  |z 978-953-99167-1-6  |g str. 40-49 
942 |c RZB  |u 1  |v DomRecenzija  |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad 
999 |c 315205  |d 315203