Učitelj - lučonoša humanih vrijednosti u suvremenoj školi
Svakodnevno raste broj radova koji u središte pozornosti stavljaju ulogu škole u suvremenom društvu i ulogu učitelja kao glavnog nositelja aktivnosti u njoj. To je potpuno razumljivo ako u obzir uzmemo činjenicu da je svaka škola složen, poseban, osebujan organizam za sebe i kao takvu je treba uvaža...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315205/Similar |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, Zagreb, 2007. |
| Glavni autor: | Bartulović, Marija (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Bartulović, M. (2007). Učitelj - lučonoša humanih vrijednosti u suvremenoj školi: Učitelj - lučonoša humanih vrijednosti u suvremenoj školi. Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja.
Chicago stil citiranjaBartulović, Marija. "Učitelj - lučonoša humanih vrijednosti u suvremenoj školi: Učitelj - lučonoša humanih vrijednosti u suvremenoj školi." 2007.
MLA stil citiranjaBartulović, Marija. "Učitelj - lučonoša humanih vrijednosti u suvremenoj školi: Učitelj - lučonoša humanih vrijednosti u suvremenoj školi." 2007.


