Europske integracije i obrazovanje za demokratsko građanstvo u cjeloživotnoj perspektivi
U radu se analiziraju europske obrazovne smjernice kojima se teži promicanju ideje aktivnog i odgovornog europskog građanstva kao temelja europske društvene i gospodarske revitalizacije i napretka. Primjenom kritičkog diskursa, detaljno se opisuje dramatičan povijesno-politički kontekst u kojemu dol...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315288/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007 |
Glavni autor: | Spajić-Vrkaš, Vedrana (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02169naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2007 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)319601 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Spajić-Vrkaš, Vedrana | |
245 | 1 | 0 | |a Europske integracije i obrazovanje za demokratsko građanstvo u cjeloživotnoj perspektivi / |c Spajić-Vrkaš, Vedrana. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a European Integration and Education for Democratic Citizenship in Longlife Perspective | |
300 | |a 380-394 |f str. | ||
520 | |a U radu se analiziraju europske obrazovne smjernice kojima se teži promicanju ideje aktivnog i odgovornog europskog građanstva kao temelja europske društvene i gospodarske revitalizacije i napretka. Primjenom kritičkog diskursa, detaljno se opisuje dramatičan povijesno-politički kontekst u kojemu dolazi do prihvaćanja te ideje, nakon čega se prati njeno postupno uključivanje u europske politike i prakse obrazovanja, pri čemu se pozornost usmjerava na sličnosti i razlike između koncepta obrazovanja na demokratsko građanstvo, koji je karakterističan za obrazovnu politiku Vijeće Europe, i koncept obrazovanja za aktivno građanstvo, koji je karakterističan za politiku Europske Unije. Analiza završava smještanjem obrazovanja za aktivno i odgovorno građanstvo u kontekst cjeloživotnog učenja koji se uvodi kao ključni instrument ostvarenja suvremene europske vizije osnaženog građanina. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 194-1941560-1549 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.05 | ||
690 | |a 5.07 | ||
690 | |a 6.06 | ||
693 | |a europske integracije, obrazovanje za demokratsko građanstvo, |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a european integration, education for democratic citizenship |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a Prvi kongres hrvatskih pedagoga: Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja (19-21.09.2007. ; Zagreb) |t Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja |d Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007 |n Previšić, Vlatko ; Šoljan, NIkša Nikola ; Hrvatić, Neven |z 978-953-99167-2-3 |g str. 380-394 | |
942 | |c RZB |u 1 |v DomRecenzija |z Znanstveni - Plenarno - CijeliRad | ||
999 | |c 315288 |d 315286 |