Europske integracije i obrazovanje za demokratsko građanstvo u cjeloživotnoj perspektivi

U radu se analiziraju europske obrazovne smjernice kojima se teži promicanju ideje aktivnog i odgovornog europskog građanstva kao temelja europske društvene i gospodarske revitalizacije i napretka. Primjenom kritičkog diskursa, detaljno se opisuje dramatičan povijesno-politički kontekst u kojemu dol...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315288/Details
Matična publikacija: Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007
Glavni autor: Spajić-Vrkaš, Vedrana (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02169naa a2200241uu 4500
008 131111s2007 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)319601 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Spajić-Vrkaš, Vedrana 
245 1 0 |a Europske integracije i obrazovanje za demokratsko građanstvo u cjeloživotnoj perspektivi /  |c Spajić-Vrkaš, Vedrana. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a European Integration and Education for Democratic Citizenship in Longlife Perspective 
300 |a 380-394  |f str. 
520 |a U radu se analiziraju europske obrazovne smjernice kojima se teži promicanju ideje aktivnog i odgovornog europskog građanstva kao temelja europske društvene i gospodarske revitalizacije i napretka. Primjenom kritičkog diskursa, detaljno se opisuje dramatičan povijesno-politički kontekst u kojemu dolazi do prihvaćanja te ideje, nakon čega se prati njeno postupno uključivanje u europske politike i prakse obrazovanja, pri čemu se pozornost usmjerava na sličnosti i razlike između koncepta obrazovanja na demokratsko građanstvo, koji je karakterističan za obrazovnu politiku Vijeće Europe, i koncept obrazovanja za aktivno građanstvo, koji je karakterističan za politiku Europske Unije. Analiza završava smještanjem obrazovanja za aktivno i odgovorno građanstvo u kontekst cjeloživotnog učenja koji se uvodi kao ključni instrument ostvarenja suvremene europske vizije osnaženog građanina. 
536 |a Projekt MZOS  |f 194-1941560-1549 
546 |a HRV 
690 |a 5.05 
690 |a 5.07 
690 |a 6.06 
693 |a europske integracije, obrazovanje za demokratsko građanstvo,  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a european integration, education for democratic citizenship  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Prvi kongres hrvatskih pedagoga: Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja (19-21.09.2007. ; Zagreb)  |t Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja  |d Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007  |n Previšić, Vlatko ; Šoljan, NIkša Nikola ; Hrvatić, Neven  |z 978-953-99167-2-3  |g str. 380-394 
942 |c RZB  |u 1  |v DomRecenzija  |z Znanstveni - Plenarno - CijeliRad 
999 |c 315288  |d 315286