Razumijevanje fenomenologije promjene kao ključ razvoja kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse vrtića
Brojni svjetski i domaći izvori pokazuju da kvalitetniju odgojno-obrazovnu praksu određene škole (vrtića) nije moguće postići jednokratnim , parcijalnim ili povremenim uvođenjem inovacija. Propisivanje promjena i pokušaji njihove linearne, mehaničke primjene u odgojno-obrazovnoj praksi proizlaze iz...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315307/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007 |
Glavni autor: | Slunjski, Edita (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02538naa a2200217uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2007 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)325006 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Slunjski, Edita | |
245 | 1 | 0 | |a Razumijevanje fenomenologije promjene kao ključ razvoja kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse vrtića / |c Slunjski, Edita. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Understanding of change phenomenology as a key of developing better quality of educational practice in kindergarten | |
300 | |a 652-661 |f str. | ||
520 | |a Brojni svjetski i domaći izvori pokazuju da kvalitetniju odgojno-obrazovnu praksu određene škole (vrtića) nije moguće postići jednokratnim , parcijalnim ili povremenim uvođenjem inovacija. Propisivanje promjena i pokušaji njihove linearne, mehaničke primjene u odgojno-obrazovnoj praksi proizlaze iz neprihvaćanja složene, multidimenzionalne, dinamične i nelinearne prirode te prakse, tj. nedovoljnog razumijevanja fenomenologije promjene. Proces unapređenja odgojno-obrazovne prakse i mijenjanja kurikuluma treba voditi računa o specifičnoj, jedinstvenoj kulturi određene odgojno-obrazovne ustanove i utjecati na sve dimnezije njezine kulture. Središnji dio procesa promjena odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma škole (vrtića) predstavlja stvaranje uvjeta za razvoj novih vrijednosti, stajališta i načina razmišljanja učitelja (odgajatelja). Kontinuirana prilika upoznavanja postojećih i razvoja novih vrijednosti i stajališta, te razumijevanje svrhe promjena, učiteljima (odgajateljima) omogućuje izgrađivanje novih odgojno-obrazovnih strategija i pristupa, i šire gledano, razvoj novog oblika njihova profesionalizma. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1772 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a društvo, škola, uloga učitelja u suvremenoj školi, interakcijsko-komunikacijski aspekt odgoja, međuljudski odnosi, odnos učitelj-učenik, kompetencija učitelja |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a society, school, teacher role in contemporary school, interactional and comunicational aspect of education, teacher-pupil relation, teacher competence |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a Prvi kongres pedagoga Hrvatske (19.-21-09.2007. ; Zagreb, Hrvatska) |t Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja |d Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007 |n Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven |z 978-953-99167-1-6 |g str. 652-661 | |
942 | |c RZB |u 1 |v DomRecenzija |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad | ||
999 | |c 315307 |d 315305 |