Razumijevanje fenomenologije promjene kao ključ razvoja kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse vrtića
Brojni svjetski i domaći izvori pokazuju da kvalitetniju odgojno-obrazovnu praksu određene škole (vrtića) nije moguće postići jednokratnim , parcijalnim ili povremenim uvođenjem inovacija. Propisivanje promjena i pokušaji njihove linearne, mehaničke primjene u odgojno-obrazovnoj praksi proizlaze iz...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315307/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007 |
Glavni autor: | Slunjski, Edita (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Slunjski, E. (2007). Razumijevanje fenomenologije promjene kao ključ razvoja kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse vrtića: Razumijevanje fenomenologije promjene kao ključ razvoja kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse vrtića. Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja.
Chicago stil citiranjaSlunjski, Edita. "Razumijevanje fenomenologije promjene kao ključ razvoja kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse vrtića: Razumijevanje fenomenologije promjene kao ključ razvoja kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse vrtića." 2007.
MLA stil citiranjaSlunjski, Edita. "Razumijevanje fenomenologije promjene kao ključ razvoja kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse vrtića: Razumijevanje fenomenologije promjene kao ključ razvoja kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse vrtića." 2007.