Vrijednosti učitelja kao temelj odgojno-obrazovnog procesa
Vrijednosti, koje se mogu shvatiti kao sklop apstraktnih ideja o tome što je dobro, ispravno i poželjno pa predstavljaju svojevrsno mjerilo za prosudbu ljudi, pojava i događaja, moguće je razmatrati i na osobnoj razini (osobne vrijednosti) i na razini društva (društvene vrijednosti). Društvene se vr...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315312/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Kompetencije i kompetentnost učitelja Sveučilište Josipa Jurja Strosmmayera ; Učiteljski fakultet u Osijeku ; Kherson State University Kherson, Ukraine, 2007 |
Glavni autor: | Slunjski, Edita (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02312naa a2200217uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2007 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)326503 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Slunjski, Edita | |
245 | 1 | 0 | |a Vrijednosti učitelja kao temelj odgojno-obrazovnog procesa / |c Slunjski, Edita. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Teachers values as foundation of educational process | |
300 | |a 491-499 |f str. | ||
520 | |a Vrijednosti, koje se mogu shvatiti kao sklop apstraktnih ideja o tome što je dobro, ispravno i poželjno pa predstavljaju svojevrsno mjerilo za prosudbu ljudi, pojava i događaja, moguće je razmatrati i na osobnoj razini (osobne vrijednosti) i na razini društva (društvene vrijednosti). Društvene se vrijednosti značajno odražavaju na definiranje odgojnih vrijednosti, jer se upravo putem odgoja nastoji afirmirati određeni društveni sustav vrijednosti i postići reprodukcija postojećeg društva. Humana i demokratična škola temelji se na demokratičnim vrijednostima poput slobode, ravnopravnosti, međusobnog uvažavanja, suodlučivanja učenika u odgojno-obrazovnom procesu i drugih, no njih je u odgojno-obrazovnoj praksi teško ostvariti. Kvalitetnu odgojno-obrazovnu praksu u školi nije moguće ostvariti proglašavanjem novih vrijednosti jer njihovo deklarativno prihvaćanje ne mora rezultirati kvalitetnim promjenama odgojno-obrazovne prakse. Praksom upravlja sustav implicitnih vrijednosti i uvjerenja svakog učitelja koji se ponekad naziva ''folk-uvjerenjima učitelja'', ''slikom učitelja o djetetu'', ''implicitnim teorijama učitelja'' ili ''mentalnim modelima''. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1772 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a učitelj, vrijednosti učitelja, odgojne vrijednosti, odgojno-obrazovni proces, |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a teacher, teachers value, educational values, educational process |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a Kompetencije i kompetentnost učitelja (18-19.04.2007. ; Osijek, Hrvatska) |t Kompetencije i kompetentnost učitelja |d Sveučilište Josipa Jurja Strosmmayera ; Učiteljski fakultet u Osijeku ; Kherson State University Kherson, Ukraine, 2007 |n Babić, Nada |z 978-953-6965-11-3 |g str. 491-499 | |
942 | |c RZB |u 1 |v DomRecenzija |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad | ||
999 | |c 315312 |d 315310 |