Kooperativno učenje (putem tehnologija) kao sredstvo uspostavljanja interkulturalnog dijaloga
Kooperativno učenje definira se kao metoda u kojoj učenici rade zajedno u skupinama u kojima se potiče pozitivna međuovisnost, a ona se razvija poticanjem individualne odgovornosti za vlastito učenje i aktivno sudjelovanje u rješavanju zadataka. Kooperativno učenje u multikulturalnim zajednicama uzi...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315538/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunkacije Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2008 |
Glavni autor: | Car, Sandra (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02358naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131205154750.0 | ||
008 | 131111s2008 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)343546 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 585 |a Car, Sandra | |
245 | 1 | 0 | |a Kooperativno učenje (putem tehnologija) kao sredstvo uspostavljanja interkulturalnog dijaloga / |c Sandra Citković. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Cooperative Learning (through Technology) as an Agent for Establishing an Intercultural Dialogue | |
300 | |a 52-52 |f str. | ||
520 | |a Kooperativno učenje definira se kao metoda u kojoj učenici rade zajedno u skupinama u kojima se potiče pozitivna međuovisnost, a ona se razvija poticanjem individualne odgovornosti za vlastito učenje i aktivno sudjelovanje u rješavanju zadataka. Kooperativno učenje u multikulturalnim zajednicama uzima u obzir različitu prošlost, iskustva migracija te odnose sa školskom kulturom, kulturom vršnjaka i kulturom većinske zajednice svakog pojedinca. Konferencija ‘ Kooperativno učenje multikulturalnim društvima: Kritička razmatranja’ , održana u Torinu, Italija, od 19.-22. siječnja 2008. godine, na kojoj je svoje ideje, projekte i iskustva predstavilo više od 100 znanstvenika i stručnjaka iz preko 30 zemalja svijeta, bavila se upravo ovim oblikom interkulturalnog učenja. S obzirom na globalno širenje novih tehnologija i obrazovnih mogućnosti koje one pružaju, jedna od šest sekcija u okviru spomenute konferencije orijentirala se na promicanje interkulturalnog dijaloga putem tehnologija. U ovom izlaganju osvrnut ćemo se na neke od projekata predstavljenih u toj sekciji. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1765 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a kooperativno učenje, tehnologije, interkulturalni dijalog, multikulturalne zajednice, IAIE, IASCE |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a cooperative learning, technology, intercultural dialogue, multicultural societies, IAIE, IASCE |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunkacije (08.-11.04.2008. ; Dubrovnik, Hrvatska) |t Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunkacije |d Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2008 |g str. 52-52 | |
942 | |c RZB |u 2 |v Nista |z Strucni - Predavanje - Sazetak |t 1.12 | ||
999 | |c 315538 |d 315536 |