Kooperativno učenje (putem tehnologija) kao sredstvo uspostavljanja interkulturalnog dijaloga

Kooperativno učenje definira se kao metoda u kojoj učenici rade zajedno u skupinama u kojima se potiče pozitivna međuovisnost, a ona se razvija poticanjem individualne odgovornosti za vlastito učenje i aktivno sudjelovanje u rješavanju zadataka. Kooperativno učenje u multikulturalnim zajednicama uzi...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315538/Details
Matična publikacija: Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunkacije
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2008
Glavni autor: Car, Sandra (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02358naa a2200229uu 4500
005 20131205154750.0
008 131111s2008 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)343546 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 585  |a Car, Sandra 
245 1 0 |a Kooperativno učenje (putem tehnologija) kao sredstvo uspostavljanja interkulturalnog dijaloga /  |c Sandra Citković. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Cooperative Learning (through Technology) as an Agent for Establishing an Intercultural Dialogue 
300 |a 52-52  |f str. 
520 |a Kooperativno učenje definira se kao metoda u kojoj učenici rade zajedno u skupinama u kojima se potiče pozitivna međuovisnost, a ona se razvija poticanjem individualne odgovornosti za vlastito učenje i aktivno sudjelovanje u rješavanju zadataka. Kooperativno učenje u multikulturalnim zajednicama uzima u obzir različitu prošlost, iskustva migracija te odnose sa školskom kulturom, kulturom vršnjaka i kulturom većinske zajednice svakog pojedinca. Konferencija ‘ Kooperativno učenje multikulturalnim društvima: Kritička razmatranja’ , održana u Torinu, Italija, od 19.-22. siječnja 2008. godine, na kojoj je svoje ideje, projekte i iskustva predstavilo više od 100 znanstvenika i stručnjaka iz preko 30 zemalja svijeta, bavila se upravo ovim oblikom interkulturalnog učenja. S obzirom na globalno širenje novih tehnologija i obrazovnih mogućnosti koje one pružaju, jedna od šest sekcija u okviru spomenute konferencije orijentirala se na promicanje interkulturalnog dijaloga putem tehnologija. U ovom izlaganju osvrnut ćemo se na neke od projekata predstavljenih u toj sekciji. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1765 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a kooperativno učenje, tehnologije, interkulturalni dijalog, multikulturalne zajednice, IAIE, IASCE  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a cooperative learning, technology, intercultural dialogue, multicultural societies, IAIE, IASCE  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunkacije (08.-11.04.2008. ; Dubrovnik, Hrvatska)  |t Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunkacije  |d Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2008  |g str. 52-52 
942 |c RZB  |u 2  |v Nista  |z Strucni - Predavanje - Sazetak  |t 1.12 
999 |c 315538  |d 315536