Kooperativno učenje (putem tehnologija) kao sredstvo uspostavljanja interkulturalnog dijaloga
Kooperativno učenje definira se kao metoda u kojoj učenici rade zajedno u skupinama u kojima se potiče pozitivna međuovisnost, a ona se razvija poticanjem individualne odgovornosti za vlastito učenje i aktivno sudjelovanje u rješavanju zadataka. Kooperativno učenje u multikulturalnim zajednicama uzi...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315538/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunkacije Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2008 |
Glavni autor: | Car, Sandra (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Car, S. (2008). Kooperativno učenje (putem tehnologija) kao sredstvo uspostavljanja interkulturalnog dijaloga: Kooperativno učenje (putem tehnologija) kao sredstvo uspostavljanja interkulturalnog dijaloga. Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunkacije.
Chicago stil citiranjaCar, Sandra. "Kooperativno učenje (putem tehnologija) kao sredstvo uspostavljanja interkulturalnog dijaloga: Kooperativno učenje (putem tehnologija) kao sredstvo uspostavljanja interkulturalnog dijaloga." 2008.
MLA stil citiranjaCar, Sandra. "Kooperativno učenje (putem tehnologija) kao sredstvo uspostavljanja interkulturalnog dijaloga: Kooperativno učenje (putem tehnologija) kao sredstvo uspostavljanja interkulturalnog dijaloga." 2008.