Tradicionalno i suvremeno shvaćanje predškolskog kurikuluma

Pod pojmom kurikulum najčešće se podrazumijeva detaljno razrađen, unaprijed postavljen plan i program odgojno-obrazovnog rada. Međutim, zbog kontekstualne, personalne, su – konstruktivističke, praktične i interakcijske naravi dječjeg učenja suvremeni predškolski kurikulum treba shvatiti ka...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315597/Similar
Matična publikacija: Djetinjstvo, razvoj i odgoj
Zadar : Sveučilište u Zadru Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece, 2003
Glavni autori: Petrović-Sočo, Biserka (-), Slunjski, Edita (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Petrović-Sočo, B. (2003). Tradicionalno i suvremeno shvaćanje predškolskog kurikuluma: Tradicionalno i suvremeno shvaćanje predškolskog kurikuluma. Djetinjstvo, razvoj i odgoj.

Chicago stil citiranja

Petrović-Sočo, Biserka. "Tradicionalno i suvremeno shvaćanje predškolskog kurikuluma: Tradicionalno i suvremeno shvaćanje predškolskog kurikuluma." 2003.

MLA stil citiranja

Petrović-Sočo, Biserka. "Tradicionalno i suvremeno shvaćanje predškolskog kurikuluma: Tradicionalno i suvremeno shvaćanje predškolskog kurikuluma." 2003.